استفاده از نام تجاری Miss Su برای ترویج گردشگری محلی در چین

به گزارش وبلاگ عکس، استان جیانگ سو در چین با استفاده از نام تجاری و شکل مجازی خانم سو (Miss Su) گردشگری محلی را ترویج می دهد.

استفاده از نام تجاری Miss Su برای ترویج گردشگری محلی در چین

خانم سو در تبلیغات گردشگری بین المللی جیانگ سو کشور چین، به عنوان یک نام تجاری قوی برای گردشگری معرفی شده است. استان جیانگ سو در چین، نماد خانم سو را برای گردشگری جیانگ سو راه اندازی نموده است. این نماد خلق و خوی زنان شهر آبی Jiangnan است و نماینده زنان زیبا و پیروز Jiangnan است.

خانم سو با استفاده از همکاری های مجازی و آفلاین، روی تبلیغات گردشگری بین المللی تمرکز می نماید و یک برند قوی برای گردشگری در جیانگ سو ایجاد نموده و آگاهی و علاقه به جیانگ سو را افزایش داده است. علاوه بر این 5 راهنمای تور گردشگری، به عنوان کاندید در کمپین خانم سو معرفی شدند و علاقه مندان این فرصت را داشتند تا کاندید مورد علاقه خود را در سایت رسمی گردشگری استان جیانگ سو انتخاب نمایند و به آن رأی دهند. برندگان نهایی انتخاب می شوند و دو هوادار خوش شانس، برنده یک سفر با خانم سو می شوند. کارشناسان مسافرتی آمریکا، یک زن و شوهر استرالیایی و بعلاوه روزنامه نگاران مشهور Travel Pulse با این تور سفر خواهند کرد. خانم سو تیم را در کل سفر راهنمایی می نماید و تجربه ای چشمگیر از ویژگی های گردشگری و فرهنگی جیانگ سو برای آن ها به ارمغان می آورد.

به عنوان بخشی از این کمپین، سفر عجیب و غریب خانم سو در ماه اوت سال 2017 در سوژو شروع شد و طی آن یک شهر در جیانگ سو به خاطر کانال ها، پل ها و باغ های کلاسیک آن شناخته شد. هنگامی که سفر به سرانجام رسید، یک سمینار برگزار گردید و نتیجه سفر عجیب و غریب خانم سو، مراحل و اهداف آن مورد بحث نهاده شد و اهداف بعدی برای ترویج نام گردشگری جیانگ سو مشخص گشت.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia

به "استفاده از نام تجاری Miss Su برای ترویج گردشگری محلی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از نام تجاری Miss Su برای ترویج گردشگری محلی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید