اظهارنظر پر سر و صدای مدیر الاهلی درباره برانکو ایوانکوویچ

به گزارش وبلاگ عکس، تیم فوتبال الاهلی عربستان در هفته اول لیگ فوتبال این کشور برابر تیم العدله با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد تا نقدها از برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی یکبار دیگر اوج بگیرد.

اظهارنظر پر سر و صدای مدیر الاهلی درباره برانکو ایوانکوویچ

در انتها این مسابقه شبکه العربیه گفتگویی با امیر منصور بن مشعل رئیس باشگاه انجام داد که این صحبت ها سر و صدای زیادی درباره آینده کاری برانکو به پا کرد.

منصور بن مشعل گفت: باخت خیلی بدی بود. به نظرم برانکو هنوز نتوانسته در سه مسابقه تیم را بشناسد. به زودی جلسه ای را برای مشخص وضعیت این شرایط برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد انتقاداتی که نسبت به جذب بازیکن در برخی از پست ها وجود دارد، ادامه داد: توافق و جذب بازیکنان جدید کار ما نبوده است چرا که برانکو خودش هافبک بازی ساز نخواست و برای پست های دیگر بازیکن درخواست کرد.

این در حالی است که الاهلی با راهنمایی برانکو در لیگ قهرمانان آسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با قبول شکست مقابل الهلال، از صعود به مرحله بعد بازماند.

در واقع برانکو تا اینجای کار از سه مسابقه یک برد، یک باخت و یک تساوی به دست آورده است ولی مدیران و طرفداران الاهلی از نتایج او انتقاد می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اظهارنظر پر سر و صدای مدیر الاهلی درباره برانکو ایوانکوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر پر سر و صدای مدیر الاهلی درباره برانکو ایوانکوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید