بازیگر جدایی نادر از سیمین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد

به گزارش وبلاگ عکس، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

بازیگر جدایی نادر از سیمین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد

به گزارش وبلاگ عکس، شیرین یزدان بخش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چند روزی است در بیمارستان آریا بستری شده است و حال خوبی نداشت. سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به خبرنگار تسنیم گفت: بحمدالله شرایط جسمانی خانم یزدان بخش رو به بهبود است و می توانیم ساعاتی دیگر شاهد حضور ایشان در بخش عمومی بیمارستان باشیم.

او بعلاوه گفت: یزدان بخش نه در خانه سینما و نه در صندوق اعتباری هنر عضویتی نداشته است، اما طی نامه نگاری هایی که از سوی خانه سینما رخ داد دنبال حمایت از ایشان و مشکلاتی که در بیمارستان داشته باشند، هستیم، البته خوشبختانه بیمه تکمیلی هم دارند از این جهت نگرانی وجود ندارد.

یزدانبخش از اواخر دهه 1370 به تماشاگر ثابت تئاتر، موسیقی و سینما تبدیل شد و همین امر سبب شد میان جامعه تئاتری شناخته گردد. او ابتدا با بازی در فیلم لطفاً مزاحم نشوید ساخته محسن عبدالوهاب وارد حوزه بازیگری شد و به مدت 10 سال در این حوزه فعالیت کرد.

او در سال های حضور خود در سینما با بازی در فیلم هایی همانند جدایی نادر از سیمین، بوسیدن روی ماه، ابد و یک روز، آشغال های دوست داشتنی، ملبورن، تختی، عنکبوت و… با کارگردان های شاخص سینما مانند اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، سعید روستایی، محسن امیریوسفی، نیما جاویدی، بهرام توکلی، ابراهیم ایرج زاد و… همکاری داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیگر جدایی نادر از سیمین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر جدایی نادر از سیمین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید