بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی به تعویق افتاد!

به گزارش وبلاگ عکس، حمید استیلی که برای تماشای بازی سایپا و ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر در استادیوم دستگردی اکباتان حضور داشت، در خاتمه این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط تیم امید که راهی قطر است، توضیحاتی داد.

بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی به تعویق افتاد!

استیلی گفت: یکی، دو ساعت پیش (بعدازظهر روز آدینه) به من خبر دادند به علت آلودگی هوا، بازی های تهران لغو شده و تمام بازیکنان در اختیار ما هستند. آنقدر گفتیم بازی - استقلال و سپاهان در جام حذفی- را عقب بیاندازید که آخر سر آلودگی هوا باعث شد این بازیکنان را به ما بدهند.

وی درباره اینکه سازمان لیگ هنوز تعویق بازی سپاهان و استقلال را رسماً اعلام نکرده است، یادآور شد: به ما گفتند احتمال زیاد لغو شده است. با بازیکنان تماس گرفتیم زودتر به اردوی تیم امید بیایند. محبی و نورافکن (بازیکنان تیم سپاهان) در اصفهان هستند و خواستیم امشب به تهران بیایند. اگر نرسند با پرواز 4 صبح فردا به تهران می آیند.

سرمربی تیم امید درباره شرایط لژیونرهای این تیم هم گفت: مهدی خانی دو سه روز است به ما اضافه شده. یونس دلفی کمی آسیب دیده است و با پزشک تیم در ارتباط است. آقای تاج پیگیر شرایط اللهیار صیادمنش است و نامه ای به فدراسیون ترکیه فرستاده اند.

به گزارش وبلاگ عکس، تیم های استقلال و سپاهان باید طبق برنامه روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی به تعویق افتاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی به تعویق افتاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید