تصاویر باورنکردنی از تمساح های پوزه باریک گنگی

به گزارش وبلاگ عکس، تصاویر باورنکردنی تمساح های پوزه باریک گنگی کوچک در معرض خطر انقراض را نشان می دهد. تصاویرصد ها تمساح های پوزه باریک گنگی را نشان می دهند که همگی زیر نظر یکی از تمساح های مادر به جهان آمده اند.

تصاویر باورنکردنی از تمساح های پوزه باریک گنگی

به گزارش وبلاگ عکس، تمساح های پوزه باریک گنگی که با نام تمساح ماهی خوار نیز شناخته می گردد، در لیست قرمز IUCN به عنوان در معرض خطر انقراض واقع شده است.

تهدیدات اولیه آن ها شامل از دست دادن زیستگاه به علت تجاوز انسان، شیوه های ماهیگیری ناپایدار و شکار است.

اگرچه یک تمساح های پوزه باریک گنگی ماده 40 تا 90 تخم می گذارد، اما اندازه بقای بچه ها تنها یک درصد است.

این تصاویر به وسیله عکاس حیات وحش شیلزا سینگال 45 ساله از گورگان هند ثبت شده است.

شیلزا چشم انداز بسیار نادری را در سافاری رود چامبال استان راجستان هند با لنز Sony a1، Sony 200 - 600 mm به ثبت رساند.

این عکاس کاملاً از تأثیر مخربی که انسان ها روی تمساح های پوزه باریک گنگی می گذارند مطلع است و امیدوار بود که تصاویر او مطلعی را برای محافظت از آن ها افزایش دهد.

او می گوید: یکی از استحکامات تمساح های پوزه باریک گنگی رودخانه چمبال است که از دو استان در هند می گذرد و با توجه به موقعیت آن ها می خواستم با عکس گرفتن از این گونه از تمساح ها که می توانند الهام بخش عمل باشند مطلعی را افزایش دهم.

وی اضافه نمود: استخراج غیرقانونی گسترده شن و ماسه و صید ناپایدار تنها تعدادی از عوامل کلیدی است که زیستگاه آن ها را تخریب می نماید و بافت زیستگاه آن ها در معرض تهدید است.

تمساح های پوزه باریک گنگی ذاتاً بسیار خجالتی هستند و از تعامل با انسان ها اجتناب می نمایند، اما بچه ها ممکن است رفتار فعال و کنجکاوتری از خود نشان دهند که من کاملاً آن را در هنگام عکاسی دوست دارم.

در یکی از عکس های چشمگیر، همه بچه ها در یک الگوی کامل قرار گرفته اند و چشمان آن ها همه در یک جهت متمرکز شده است.

شیلزا گفت که عکس ها در کنار هم قرار دادن احساسات را به تصویر می کشند. در عین حال احساس هیجان و غم داشتم. اقدامات خودخواهانه انسان ها گونه دیگری را در آستانه انقراض قرار داده است.

منبع: فرارو

به "تصاویر باورنکردنی از تمساح های پوزه باریک گنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر باورنکردنی از تمساح های پوزه باریک گنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید