حضور 10 هزار نفر در برنامه های تابستانی هدهد سفید زنجان

به گزارش وبلاگ عکس، محمدرضاخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: از شروع فصل تابستان برنامه های این اداره کل در قالب 500 کلاس در حال برگزاری است.

حضور 10 هزار نفر در برنامه های تابستانی هدهد سفید زنجان

وی با اشاره به اینکه برنامه های تابستانی این اداره کل صرفا در حوزه مطالعه نیست و در بخش مهارتی نیز کلاس های خوبی در حال برگزاری است، اضافه نمود: این کلاس ها در رشته های ادبی، هنری، مهارتی، معارفی، روانشناختی در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه کلاس های آموزشی این اداره کل مطابق با ظرفیت کتابخانه ها و اقتضای فضا و موقعیتی که دارند برگزار می گردد، اضافه نمود: کوشش بر این بوده که عدالت در برگزاری کلاس ها در منطقه ها مختلف استان رعایت گردد و اعضا در همه منطقه ها بتوانند از این کلاس ها استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 باب کتابخانه عمومی میزبان کلاس های آموزشی بودند، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده تا به امروز بیش از 10 هزار نفر مخاطب این کلاس ها بوده اند.

رضاخانی با تأکید بر اینکه کلاس های تابستانی این اداره کل به صورت عمومی برگزار شده و محدودیت سنی ندارد، اضافه نمود: اما با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم، اغلب اعضای حاضر در این کلاس ها از بین بچه ها و نوجوانان هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از کلاس های مورد توجه در تابستان سال جاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و صنایع دستی بود، اضافه نمود: خوشبختانه این دوره ها با استقبال خوبی از سوی بانوان خانه دار و دانش آموزانی نهاده شد که دنبال مهارت آموزی بودند.

وی با تأکید بر اینکه همکاری فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی در بهتر برگزار شدن این دوره ها موثر بود، اضافه نمود: با توجه به استقبال به عمل آمده در کوشش هستیم که در طول سال این دوره ها به صورت مستمر برگزار گردد.

رضاخانی با اشاره به اینکه امروز کتابخانه های عمومی از صرف امانت دادن کتاب خارج شده و رویکرد جدیدی به خود گرفته اند، اضافه نمود: ما امروز از کتابخانه های عمومی به عنوان باشگاه های فرهنگی یاد می کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور 10 هزار نفر در برنامه های تابستانی هدهد سفید زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 10 هزار نفر در برنامه های تابستانی هدهد سفید زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید