خبرنگاران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بازیکنان سپاهان در زمین حاضر نشدند

به گزارش وبلاگ عکس، اصفهان- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با اینکه تیم ما برای ملاقات با سپاهان آماده بود اما بازیکنان این تیم برغم حضور در رختکن استادیوم نقش دنیا، در زمین مسابقه حاضر نشدند.

خبرنگاران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بازیکنان سپاهان در زمین حاضر نشدند

محمدحسن انصاری فرد عصر یکشنبه در جمع وبلاگ عکس گفت: ما تابع قانون هستیم و برای برگزاری این مسابقه مسئله ای نداشتیم.

وی گفت: سازمان لیگ به خاطر بیماری کرونا تصمیم گرفت که بازی های لیگ برتر را بدون تماشاگر برگزار کند و ما هم اطاعت کردیم و در زمین مسابقه حاضر شدیم.

انصاری فرد خاطرنشان ساخت: طبق مقررات اگر از زمان بازی نیم ساعت بگذرد و تیم حریف به زمین نیاید، نتیجه ملاقات سه بر صفر می گردد و ما به احترام ناظران ملاقات 10 دقیقه هم منتظر ماندیم ولی بازیکنان سپاهان در رختکن استادیوم بودند اما حتی یکی از تدارکاتچی های این تیم هم به زمین مسابقه نیامد.

وی گفت: تیم ما قانون را بصورت کامل رعایت کرد و علاقه مند بودیم که این ملاقات با حضور طرفداران 2 تیم برگزار گردد که این چنین نشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: بازیکنان سپاهان به استادیوم آمدند ولی در زمین مسابقه حاضر نشدند که این مشکل تیم ما نبود و ما تابع قانون و مقررات هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس نیز در جمع وبلاگ عکس گفت: تیم ما طبق برنامه ساعت 14 و 45 دقیقه امروز وارد استادیوم نقش دنیا شد اما گفته شد که بازی با نیم ساعت تاخیر برگزار می گردد که صبر کردیم.

یحیی گل محمدی توضیح داد: بازیکنان سپاهان ساعت 16 و 25 دقیقه وارد استادیوم شدند و 20 دقیقه هم وقت داشتند تا خود را گرم نمایند و به زمین بیایند که چنین نشد.

وی گفت: من خوشم نمی آید که در یک استادیوم بدون تماشاگر بازی کنیم با این حال برنامه ملاقات بدون تماشاگر تصمیم کلانی بود که در کشور گرفته شد و مسئله ای از طرف تیم ما وجود نداشت.

پیش از این قرار بود ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز یکشنبه در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شب گذشته تصمیم گرفته شد که این ملاقات بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

با این وجود، قبل از شروع ملاقات، بعضی از طرفداران تیم سپاهان با تجمع روبه روی هتل کوثر اصفهان مانع خروج بازیکنان این تیم به سمت استادیوم نقش دنیا شدند که با دخالت نیروی انتظامی انتها یافت و سپس بازیکنان سپاهان با هماهنگی نیروی انتظامی به بیرون هتل راهنمایی شدند.

قرار بود امروز در حساس ترین ملاقات هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران تیم های پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر بروند.

این بازی طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت 16 و 15 دقیقه شروع گردد اما تیم فوتبال سپاهان با تاخیر وارد استادیوم شد.

پیش از این، باشگاه سپاهان به دلیل حضور نیافتن تماشاگران خود خواهان به تعویق افتادن این بازی شده بود.

حال باید دید فدراسیون فوتبال در باره لغو این مسابقه چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بازیکنان سپاهان در زمین حاضر نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بازیکنان سپاهان در زمین حاضر نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید