درج 5 پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی در سند یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و روسیه

به گزارش وبلاگ عکس، هم زمان با برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری مالی ایران و روسیه در اصفهان، پنج پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی در سند یادداشت تفاهم این اجلاس درج خواهد شد.

درج 5 پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی در سند یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و روسیه

به گزارش خبرنگار وبلاگ عکس، پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه و دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی از صبح یکشنبه 26 خرداد شروع و به مدت سه روز با حضور مقام ها و فعالان بخش های خصوصی و دولتی دو کشور در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می گردد.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی و تجاری ایران و روسیه صبح سه شنبه با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون روسیه به عنوان رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان برگزار می گردد.

پیمانه غفوری فرد مسئول حوزه مشترک المنافع قفقاز دفتر امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی در این باره گفت: در اختتامیه این اجلاس، یادداشت تفاهم به امضای وزیر نیروی کشورمان و وزیر انرژی روسیه خواهد رسید.

غفوری فرد ادامه داد: در این یادداشت تفاهم پنج پیشنهاد مطرح شده از سوی سازمان میراث فرهنگی درج خواهد شد که اجرای این پیشنهادها می تواند باعث گسترش روابط دو کشور در حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی گردد.

او اعلام نمود: برگزاری کمیته فنی ایران و روسیه، حضور در نمایشگاه های گردشگری دو کشور، روابط موزه ای ایران و روسیه، همکاری در حوزه مرمت آثار تاریخی و مستندسازی آن ها، و مساعدت برای برطرف موانع صنعت گردشگری از مهم ترین پیشنهادهای ایران برای درج در این یادداشت تفاهم است.

منبع: میراث آریا

به "درج 5 پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی در سند یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درج 5 پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی در سند یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید