رفتارهای آزاردهنده ای که مسافران در فرودگاه انجام می دهند

به گزارش وبلاگ عکس، بعضی از رفتارهای مسافران در فرودگاه ها بسیار آزاردهنده هستند؛ هرچند اطلاع از آن ها به شما یاری می نماید تا از ارتکاب چنین رفتارهایی اجتناب کنید.

رفتارهای آزاردهنده ای که مسافران در فرودگاه انجام می دهند

برخی از مسافران در فرودگاه ها رفتارها و حرکات احمقانه ای از خود نشان می دهند که باعث می گردد سایر افراد از آن ها ناراحت یا حتی متنفر شوند. ضمناً یک سری از این رفتارها به نوعی نقض قوانین فرودگاه محسوب می شوند. البته چنین رفتارهای بدی چه احمقانه باشند و چه درست و منطقی به نظر برسند، در فرودگاه ها کاملاً رایج هستند. سفرهای هوایی به خودی خود باعث اضطراب عده ای از مسافران می شوند و روبرو شدن این افراد با مسافران گستاخ و بی ادب، آن ها را عصبی تر می نماید.

در این مقاله از وبلاگ عکس قصد داریم تعدادی از این رفتارها را بیان کنیم تا ناخواسته نگاه سایر افراد را به خود خیره نکنید و با دوری از چنین رفتارهایی مانع از ناراحتی دیگر مسافران شوید.

برای مشاهده فهرستی جامع از انواع بلیط هواپیما به مقصد موردنظرتان از وبلاگ عکس یاری بگیرید. به وسیله موتور جستجوی پرواز وبلاگ عکس، جستجوی آسان بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی، مشاهده و مقایسه یکجای قیمت بلیط پروازهای سیستمی، چارتری و لحظه آخری به مقصد دلخواه و بعلاوه انتخاب مقرون به صرفه ترین گزینه فراهم شده است.

1. تاخیر تعمدی

اگر خواب مانده اید یا در راه فرودگاه، تصادفی جزئی داشته اید، موضوع فرق می نماید؛ اما اگر عمداً خود را دیر به فرودگاه رسانده اید تا در صف بازرسی منتظر نمانید، برای وقت سایر افراد ارزش قائل نیستید و این کار نوعی بی ادبی به دیگران محسوب می گردد.

2. ایستادن در راهروها و مسیرهای رفت وآمد

بدون تردید راهروها و مسیرهای رفت وآمد، محل مناسبی برای ایستادن نیستند و باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران می شوند؛ به خصوص اگر بارها و چمدان ها را نیز در اطراف تان گذاشته باشید؛ چنین کار ناشایستی حداقل چند نفر را ناراحت خواهد نمود.

3. منتظرگذاشتن سایر افراد در صف بازرسی

حتی اگر تا به امروز سفر هوایی نداشته اید و نخستین باری است که می خواهید سوار هواپیما شوید، منتظر گذاشتن دیگران در صف بازرسی، کار درستی نیست. برای اینکه وقت مأموران امنیتی و سایر افراد را تلف نکنید و بدون هیچ مسئله ای از گیت های امنیتی عبور کنید، کافی است کفش های تان را درآورید، بطری آب و چاقوی بزرگ همراه خود نداشته باشید و کیف های دستی تان را در جعبه مناسبی قرار دهید.

4. کوشش برای سبک کردن چمدان ها

حتماً شما هم دیده اید که برخی از افراد وقتی می فهمند وزن بارها بیشتر از حد مجاز است، وسایل خود را با عجله از چمدان ها بیرون می آورند تا وزن آن ها قدری کمتر گردد و هزینه اضافی برای بار پرداخت ننمایند.

وزن کردن چمدان ها قبل از آمدن به فرودگاه، کار دشواری نیست؛ حتی اگر وزن چمدان ها بیش از حد مجاز باشد، هزینه بار صرفا به اندازه اندکی افزایش پیدا می نماید. بنابراین منتظرگذاشتن دیگران فقط برای اینکه نمی خواهید پول بیشتری پرداخت کنید، به نوعی خودخواهی است.

5. گذاشتن چمدان ها روی جایگاه های سالن انتظار

زمانی که در سالن انتظار روی جایگاه ها می نشینید و وسایلی مثل کیف یا لباس های تان را روی جایگاه کنار خود می گذارید، حق دیگران را ضایع می کنید و درست مانند این است که خودرو خود را به درستی در پارکینگ قرار نداده و فضای پارک دیگران را اشغال نموده باشید.

6. پخش فیلم یا موسیقی بدون استفاده از هدفون

پخش کردن فیلم یا موسیقی بدون استفاده از هدفون، برای بسیاری از افراد آزاردهنده است و تنها با خرید یک هدفون یا هندزفری که قیمت زیادی هم ندارد، می توانید آرامش دیگران را حفظ کنید!

7. دویدن بچه ها و سروصدای آن ها

معمولاً آرام کردن بچه هایی که خسته شده اند، کار نسبتاً دشواری است و مسافرانی که بچه ندارند باید افراد بچه دار را تاحدودی درک نمایند؛ اما سروصدا، دویدن و جست وخیز بیش از حد بچه ها روی جایگاه ها قابل تحمل نیست؛ البته سخت گیری به بچه ها نیز کار درستی به نظر نمی رسد؛ به ویژه که بازیگوشی برای آن ها لازم است تا خسته نشوند.

8. استفاده از چند پریز برای شارژ کردن وسایل مختلف

حتی اگر چند گوشی، تبلت و لپ تاپ داشته باشید، استفاده از چند پریز برای شارژ آن ها اصلاً کار درستی نیست. برترین روش برای اینکه هم به حقوق دیگران احترام بگذارید و هم نیازتان را رفع کنید، خرید شارژرهای مسافرتی باکیفیت با فناوری های شارژ سریع است.

9. بی توجهی به صف سوارشدن به هواپیما

برخی از افراد قبل از اینکه نوبت شان گردد، در صف می ایستند تا هرچه زودتر سوار هواپیما شوند و گاهی اوقات مسئول گیت نیز به این موضوع توجه نمی نند. اگرچه با این کار وقت تان تلف نمی گردد؛ اما قطعا رفتار ناخوشایندی است و باعث دلخوری مسافران خواهد شد. پس بهتر است صبر کنید تا نوبت تان گردد؛ مطمئن باشید که هواپیما بدون شما پرواز نخواهد نمود.

10. اهانت به سایر مسافران

اگر سفرهای هوایی زیادی دارید، دلیلی ندارد که با مسافرانی که کمی تعلل می نمایند یا کمتر با فرآیندهای سفرهای هوایی آشنا هستند، به شکل اهانت آمیزی رفتار کنید و بهتر است به جای تمسخر این افراد، به آن ها یاری کنید یا از آن ها بپرسید نیاز به یاری دارند یا خیر.

11. ایستادن در فاصله بسیار نزدیکی از نوار نقاله بارها

ایستادن در نزدیکی نوار نقاله و جلوی دید دیگران را گرفتن باعث نمی گردد چمدان شما زودتر برسد و با این کار تنها به دیگران بی احترامی می کنید.

زمانی که می خواهید بارتان را از روی نوار نقاله بردارید، ادب حکم می نماید در حد یک یا دو قدم از نوار نقاله فاصله بگیرید و اگر نگران گم شدن بارها و چمدان های خود هستید، بهتر است اصلاً هیچ باری با خود نیاورید!

12. جروبحث با کارمندان فرودگاه

تنها هدف کارمندان فرودگاه، از جمله مسئولان پذیرش، امنیت حمل ونقل و گیت فرودگاه، فراهم کردن سفری راحت برای شما است؛ بنابراین بحث و مشاجره با آن ها تنها باعث عصبی شدن خودتان و ناراحتی دیگران می گردد.

اگر فکر می کنید ناراحتی یا نگرانی به حقی دارید، بهتر است مشکل خود را با خونسردی با مسئولان ارشد در میان بگذارید یا بعد از اتمام سفر، با افراد مسئول تماس بگیرید و شکایت تان را مطرح کنید.

13. آرام راه رفتن و بی توجهی به سایر افراد

قطعاً برخی از افراد مشکل جسمی دارند و نمی توانند سریع راه بروند یا کاری را سریع انجام دهند؛ اما مسافرانی هم هستند که مشغول نوشتن پیامک هستند یا حواسشان به تابلوها و سروصدای اطراف است یا اصلاً به اطراف خود توجهی نمی نمایند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، باید بدانید که فرودگاه محل پررفت وآمدی است و اگر می خواهید کار خاصی انجام دهید یا چیزی را ببینید، بهتر است از سر راه مسافران کنار بروید تا به موقع به پروازشان برسند.

14. سفر در زمان بیماری

درصورتی که بیمار هستید، سفر خود را به تعویق بیندازید و اگر سفرتان لازم است، حتماً از ماسک بهره ببرید. فرد بیمار و سرماخورده ای که هنگام عطسه و سرفه، حتی جلوی دهانش را هم نمی گیرد و باعث می گردد باکتری ها و میکروب ها در فضا پخش گردد، هیچ احترامی برای دیگر مسافران قائل نیست.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی یا خارجی را دارید، می توانید به وسیله موتور جستجوی پرواز وبلاگ عکس بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر تهیه کنید. استفاده از وبلاگ عکس باعث می گردد تا نیازی نباشد برای پیدا کردن برترین قیمت پروازهای داخلی یا خارجی، چندین سایت را آنالیز کنید و آخرین قیمت ها از آژانس های سرشناس را یک جا مشاهده کنید.

منبع: کجارو / cheatsheet.com

به "رفتارهای آزاردهنده ای که مسافران در فرودگاه انجام می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتارهای آزاردهنده ای که مسافران در فرودگاه انجام می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید