شرایط خوب تیراندازان از نظر آمادگی روانی برای حضور در پارالمپیک

به گزارش وبلاگ عکس، رییس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به شرایط روحی و روانی خوب تیراندازان پارالمپیکی در دومین اردوی آماده سازی گفت: قبل از برگزاری اردوی تیم ملی پس از یکسال دوری از تمرینات، نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان بودیم که در دومین اردو شرایط راضی کننده بود.

شرایط خوب تیراندازان از نظر آمادگی روانی برای حضور در پارالمپیک

رقیه الله کرمی در گفت و گو با وبلاگ عکس، درباره شرایط رکورد تیراندازان پارالمپیکی در دومین اردوی آماده سازی اظهار کرد: با توجه به این که تیراندازان به دلیل کرونا یکسال از اردوی تمرینی دور بودند، در اردوی برگزار شده کوشش سرمربی تیم ملی ارائه یکسری تمرینات برای ارتقای تمرکز و شرایط روحی و روانی بازیکنان بود نه آنالیز شرایط رکورد تیراندازان؛ البته این تمرینات در کوتاهترین زمان نتیجه بخش بود و بازخورد خوبی به دنبال داشت.

وی گفت: ما انتظار نداشتیم تیراندازان در فاصله زمانی کوتاه به خودباوری لازم برسند اما الان شرایط به گونه ای است که می توانیم در اردوهای بعدی بدون دغدغه و استرس تمرینات تخصصی برای افزایش رکورد تیراندازان را پیگیری کنیم تا به بهترین نتیجه در بازیهای پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم.

رییس انجمن پاراتیراندازی همچنین از برگزاری سومین مرحله انتخابی تیم ملی از 10 بهمن اطلاع داد و اضافه نمود: در خاتمه سومین مرحله انتخابی تیم ملی که به مدت 2 روز در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می گردد، با نظر کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در خاتمه یکی از اهداف برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی را شناسایی تیراندازان برتر برای بازیهای پاراآسیایی 2022 چین مطرح نمود و گفت: برای این که بتوانیم حضور پیروز در پاراآسیایی چین داشته باشیم از الان با شناسایی و سرمایه گذاری بر روی تیراندازان شاخص از نظر کیفی و عملکرد فنی سطح ورزشکاران را ارتقاء می دهیم تا در آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط خوب تیراندازان از نظر آمادگی روانی برای حضور در پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوب تیراندازان از نظر آمادگی روانی برای حضور در پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید