شرایط سختی داشتیم، باید سه ساعت درباره مسائل صحبت کنم

به گزارش وبلاگ عکس، مجید جلالی پس از باخت یک بر صفر نساجی مازندران مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی تهران گفت: ما برای این بازی شرایط خیلی سختی به دلیل مصدومیت چند بازیکن داشتیم. سه بازیکن تیم هم اصلاً شرایط بازی نداشتند اما یار نداشتیم و مجبور بودم از امثال فرشاد فرجی و حامد شیری استفاده کنم.

شرایط سختی داشتیم، باید سه ساعت درباره مسائل صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می کنم. ضروری است به مسئولان بگویم حیف است این بازیکنان را تنها بگذارند. من در 15 - 16 باشگاه کار نموده ام اما صادقانه بگویم که هیچ وقت چنین شرایطی را ندیدم که امکانات نداشته باشند. این بازیکنان در سخت ترین شرایط هستند. حیف است قدر این تیم را ندانید چون ضرر می کنید.

وی درباره اعتراض به تصمیمات داوری اضافه نمود: تنها بابت پنالتی که داور به ضررمان گرفت بحث دارم. داور می گوید بازیکن ما بازیکن استقلال را از پشت گرفته است اما من می گویم بازیکن اسنقلال کارش را با توپ انجام داده بود و آن صحنه نمی توانست خطا باشد.

جلالی در مورد حضور طرفداران نساجی توضیح داد: طرفدار می تواند خوب باشد یا اینکه فشار بیاورد. باید بگویم آنها خیلی خوب هستند. اگر بخواهم از مسائل تیمم بگویم باید سه ساعت صحبت کنم. هفته پیش هر بار سر زمین رفتیم اجازه تمرین ندادند. اگر اینها را هم می گویم فقط به خاطر طرفدارانمان است که بدانند به خاطر آنها دور هم جمع شدیم. من هزار بار می گویم بسیار بسیار شرایط سختی داریم.

جلالی بدون اشاره به مسائل باشگاه نساجی مازندران اذعان داشت: من اگر مسائل را نمی گویم به این خاطر است که درست نیست حرفی بزنم. فقط می گویم حیف است این تیم چنین شرایط وحشتناک سختی داشته باشد. دوست ندارم مسائل درون تیم را بازگو کنم. امیدوارم واقعاً این مسائل رفته رفته حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط سختی داشتیم، باید سه ساعت درباره مسائل صحبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سختی داشتیم، باید سه ساعت درباره مسائل صحبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید