مارک زاکربرگ به نقدها مربوط به کیفیت پایین متاورس پاسخ داد

به گزارش وبلاگ عکس، چند روز قبل مارک زاکربرگ یک اسکرین شات از آواتار دیجیتالی خود منتشر کرد. کاربران هم خیلی سریع سخره گرفتن این تصویر را شروع کردند زیرا کیفیت آن در حد بازی های پلی استیشن 1 است.

مارک زاکربرگ به نقدها مربوط به کیفیت پایین متاورس پاسخ داد

زاکربرگ ساعاتی قبل به این نقدها واکنش نشان داد و گفت که متا در حال کوشش برای بهبود کیفیت گرافیکی محیط Horizon Worlds است که بخشی از دنیا متاورس این شرکت محسوب می گردد. به همین دلیل او یک آواتار دیجیتالی مجذوب کننده تر از خود و تصویری گرافیکی از یک میدان باستانی را منتشر نموده که در کل کیفیت بسیار بهتری دارند. مارک زاکربرگ در ادامه اعلام نموده که در کنفرانس Connect سال جاری، در این زمینه جزئیات بیشتری مطرح خواهد شد. به نظر می رسد این رویداد حدود دو ماه دیگر برگزار می گردد.

او بعلاوه اعتراف نموده که کیفیت پایین اسکرین شات منتشر شده را قبول دارد ولی در ادامه نوشته که فقط قصد داشته انتشار Horizon Worlds را جشن بگیرد. واقعیت این است که متا در حال حاضر بودجه چندین میلیارد دلاری برای توسعه دنیا متاورس کنار گذاشته و به همین دلیل این شرکت باید در خصوص انتشار تصاویر مربوط به این دنیا سخت گیری بیشتری داشته باشد.

در نهایت حتی اگر گرافیک Horizon Worlds به طور قابل توجهی بهبود پیدا کند، اما به نظر می رسد در برترین حالت در حد و مقدار بازی فورت نایت خواهد بود. فارغ از بحث گرافیک، دنیای متاورس زمانی مجذوب کنندهیت پیدا می نماید که برای کاربران ویژگی های قابل توجهی به ارمغان بیاورد که ظاهرا به نظر می رسد تا آن موقع هنوز فاصله زیادی داریم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "مارک زاکربرگ به نقدها مربوط به کیفیت پایین متاورس پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارک زاکربرگ به نقدها مربوط به کیفیت پایین متاورس پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید