مذاکرات بی نتیجه برای آماده سازی تیم ملی، مشحون: هیچ کشوری جواب مثبت نداده

به گزارش وبلاگ عکس، فدراسیون بسکتبال از جمله فدراسیون هایی است با تقویم فشرده ای برای سال آینده روبرو است چون تیم های این فدراسیون در رده های سنی مختلف باید در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنند مانند تیم جوانان که مسابقات قهرمانی آسیا در قطر را پیش رو دارد یا تیم ملی که باید در بازی های آسیایی کره جنوبی شرکت کند؛ بازی هایی که در دوره پیشین آن مدال برنز گرفت و حالا باید به فکر ارتقا این مدال باشد.

مذاکرات بی نتیجه برای آماده سازی تیم ملی، مشحون: هیچ کشوری جواب مثبت نداده

اما آنچه بیشتر از این رویدادها برای فدراسیون بسکتبال و مسئولانش مهم به شمار می رود، مسابقات قهرمانی جهان است که در اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی ایران باید به عنوان قهرمان آسیا در آن شرکت کند. قرعه کشی این مسابقات 14 بهمن ماه در بارسلونا انجام می شود و طی آن حریفان ایران در این رقابت ها مشخص خواهند شد.

با این حال مسئولان فدراسیون بسکتبال از مدت ها پیش مذاکرات خود را با کشورهای مورد نظر و در در راستای آماده سازی تیم ملی آغاز کرده اند تا بتوانند پیش از خردادماه که اردوهای این تیم به صورت رسمی آغاز می شود، برنامه های شان را مصوب و نهایی کنند هرچند هنوز به هیچ نتیجه ای در این زمینه نرسیده اند.

محمدرضا مشحون در مصاحبه با وبلاگ عکس در این زمینه توضیح داد و اظهارداشت: برای اینکه برنامه آماده سازی تیم ملی را بدانیم باید مشخص شود که با چه کشوری و در کجا بازی داریم. به همین دلیل تا حالا با 7 - 6 کشور که همگی اروپایی هستند مانند ایتالیا، اسلوونی، ترکیه، صربستان و اسپانیا مذاکره داشته ایم اما هیچ جواب مثبتی نگرفته ایم. یعنی در واقع این کشورها هنوز هیچ جوابی به ما نداه اند.

وی تاکید کرد: در واقع ما طی مذاکره با این کشورها اعلام کرده ایم در صورتیکه برگزار کننده تورنمنت بین المللی هستند، آماده شرکت در آن هستیم.

مدیر سازمان تیم های ملی بسکتبال در مورد اینکه چرا کشورهای طرف مذاکره پاسخ مشخصی به مذارکرات انجام شده نداده اند، گفت: نمی دانم؛ شاید نمی توانند هزینه های ما را متقبل شوند و شاید هم هنوز برنامه های خودشان نهایی نیست. به هر حال کشورهای اروپایی الان درگیر مسابقات داخلی و قاره ای خود هستند.

مشحون یادآور شد: در هر صورت با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر در اردیبهشت ماه، قصد داریم اردوهای آماده سازی تیم ملی را از خردادماه سال آینده آغاز کنیم اما از حالا به شدت پیگیر نهایی کردن چگونگی برنامه های آماده سازی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مذاکرات بی نتیجه برای آماده سازی تیم ملی، مشحون: هیچ کشوری جواب مثبت نداده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات بی نتیجه برای آماده سازی تیم ملی، مشحون: هیچ کشوری جواب مثبت نداده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید