مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) 20 آبان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، دبیر ششمین نشت استپ از زمان برگزاری مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) و همچنین نشست استپ اطلاع داد.

مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) 20 آبان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری وبلاگ عکس صبح امروز کنفرانس خبری ششمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشور های اسلامی (استپ) در دانشگاه صدا و سیما برگزار گردید.

در این نشست سعید سهراب پور، مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان و دبیر ششمین نشست استپ بیان نمود: جایزه مصطفی (ص) توسط جمهوری اسلامی ایران به برترین دانشمند جهان اسلام اهدا می گردد و سال جاری سومین سالی است که برنامه برگزاری مراسم اهدای جایزه از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) پیگیری می گردد.

سهراب پور ادامه داد: مراسم اهدای جایزه مصطفی (ص) 20 آبان ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار خواهد شد، اما در کنار اهدای این جایزه سعی نموده ایم فعالیت های حاشیه ای را نیز دنبال کنیم که از جمله آن ها برگزاری رویداد استپ است.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سال جاری سومین سالی است که ایران میزبان دانشمندان مسلمان جهان برای رویداد استپ می گردد دوره های مختلف رویداد استپ پیش از این در پاکستان، مالزی و عمان نیز برگزار گردیده است.

به گفته وی هدف استپ ارتباط بیشتر دانشمندان کشور های اسلامی است تا بتوانند از فعالیت های یکدیگر با خبر شده و آن ها را در سطح جهان توسعه دهند.

سهراب پور مطرح نمود: ششمین دوره استپ سال جاری در حالی برگزار می گردد که 94 میهمان از 36 کشور جهان در آن حضور خواهند داشت و بیشترین میهمانان از کشور مالزی هستند در واقع 15 نفر از مالزی، 9 نفر از ترکیه، 7 نفر از پاکستان، 6 نفر از عمان در این رویداد حاضر می شوند و مابقی مربوط به کشور های اسلامی دیگر هستند.

دبیر ششمین نشست استپ گفت: نشست سال جاری در زمینه های سلامت (به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران)، همبست آب و انرژی و محیط زیست (به میزبانی پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف)، بانوان و علم و فناوری (به میزبانی دانشگاه الزهرا)، ارتباطات علم (به میزبانی دانشگاه صدا و سیما) و تامین اقتصادی علم و فناوری (به میزبانی دانشگاه امام صادق) برگزار خواهد شد.

سهراب پور ادامه داد: افتتاحیه مراسم جایزه مصطفی (ص) صبح روز 18 آبان ماه در دانشگاه الزهرا برگزار می گردد و روز نوزدهم فعالیت های تخصصی در زمینه های فوق الذکر در دانشگاه های مربوطه دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) 20 آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) 20 آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید