واکنش رسمی باشگاه استقلال به خبر جذب علیرضا بیرانوند

به گزارش وبلاگ عکس، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در صورت انتقال به استقلال، جنجالی ترین نقل و انتقال تابستانی 20 سال گذشته را شکل خواهد داد.

واکنش رسمی باشگاه استقلال به خبر جذب علیرضا بیرانوند

به گزارش وبلاگ عکس، یقینا همه علاقمندان به فوتبال به صورت لحظه به لحظه، جدایی احتمالی علی بیرانوند از باشگاه پرسپولیس را تعقیب می نمایند. گلر پرسپولیسی ها که شایعه حضورش در استقلال از روز گذشته با خبری که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده بود شروع شد، در حال حاضر در متن ماجرایی است که ممکن است منجر به تمدید قرارداد او با رقم بالاتر در باشگاه پرسپولیس یا جدایی اش از جمع قرمزها و حضورش در باشگاهی دیگر بگردد؛ باشگاهی که بتواند تمنیات مالی او را پاسخ بدهد.

از آنجایی که بیرانوند قبلا نیز به استقلال نزدیک شده اما در نهایت به پرسپولیس پیوسته، مدیران باشگاه استقلال به شدت در قبال شایعه حضور او در این باشگاه، دست به عصا هستند. در شرایطی که سرنوشت ادامه کار سید حسین حسینی، دیگر دروازه بان ایران در جام جهانی 2022 با استقلال نامشخص است اما مذاکراتی بین طرفین در جریان است، بحث هایی درباره صحبت های بیرانوند با حجت کریمی در شب گذشته مطرح شده که هیچ منبعی آن را تایید نکرده اما ظاهرا چیزهایی بین طرفین از سوی افراد واسط رد و بدل شده است. با این حال از آنجایی که نه کریمی و نه بیرانوند این موضوع را تایید نمی نمایند، نمی گردد درباره جزئیات این صحبت ها چیزی نوشت.

امروز حجت کریمی در ابتدا منکر موضوع تماس بیرانوند و باشگاه استقلال شد اما بعد آن را تایید کرد و سپس به خبرنگار گفت نه تایید میکند و نه تکذیب!

جالب اینکه علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال هم که مهره کلیدی این باشگاه در موضوع جابجایی است و با جواد نکونام، سرمربی آبی ها نیز در هماهنگی کامل است، در این باره به سختی صحبت می نماید.

وقتی از امیری درباره حضور احتمالی بیرانوند در استقلال می پرسیم، او می گوید: البته خیلی از فوتبالی ها می دانند که آقای بیرانوند، طرفدار استقلال بوده و به همین علت هم یک بار قصد حضور در استقلال را داشته است اما به هر صورت ایشان بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می گردد و ما در زمینه حضور ایشان در باشگاه استقلال اظهارنظر خاصی نمی توانیم انجام بدهیم.

امیری که به هیچ وجه دوست ندارد در این زمینه چیزی درز بدهد، در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی بین کریمی و بیرانوند انجام گرفته است، می گوید: ما در فصل جابجایی مطابق با نظر آقای جواد نکونام و در پست های مورد احتیاج ایشان اقدام به جذب بازیکنان ممتاز فوتبال ایران خواهیم کرد و امیدوارم که طرفداران از نتیجه کار باشگاه استقلال راضی باشند.

آخرین سوال ما از امیری درباره حضور یک طرفدار متمول برای تامین عدد اغوانماینده ای برای کشاندن بیرانوند به استقلال است که او باز هم پاسخی به این سوال نمی دهد.

با این صحبت های مبهم باید در انتظار تحولات بعدی این خبر پر سر و صدا و جنجالی باقی ماند، چرا که نه حجت کریمی و نه علی امیری، هیچ تمایلی به افشاگری در این زمینه ندارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش رسمی باشگاه استقلال به خبر جذب علیرضا بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسمی باشگاه استقلال به خبر جذب علیرضا بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید