وداع با استرس با هدست هوشمند

به گزارش وبلاگ عکس، با هدست Blueberry درکی واقع بینانه از میزان استرس بدن خود پیدا نموده و با نظارت و انجام فعالیت هایی خاص برای همواره با استرس های شغلی و روانی خداحافظی کنید.

وداع با استرس با هدست هوشمند

این گجت پوشیدنی یکی از بهترین راه ها برای درک میزان استرس و کوشش برای حذف و به حداقل رساندن آن بشمار می رود. این سیستم با بهره گیری از فناوری سنجش فعالیت های مغزی، نور مادون قرمز را به طور مستقیم به مغز انسان راهنمایی می نماید. سنسورهای هوشمند وظیفه راهنمایی انتقال نور مادون قرمز را برعهده گرفته و به طور همزمان با طول موجی متناسب به جمجمه انتقال داده می گردد. به محض انتقال نور مادون قرمز، کار اندازه گیری میزان هموگلوبین اکسیژن خون شروع شده و اطلاعات و داده های ثبت شده به وسیله بلوتوث به اپلیکیشن نصب شده در تلفن همراه کاربران ارسال می گردد.

با قرارگیری این فناوری بر قشر جلویی مغز و نزدیک به پیشانی کار شروع شده و میزان استرس های اتفاق افتاده در طول روز ثبت می گردد. کاربران می توانند این هدست سبک وزن را پوشیده و به کارهای روزمره خود بپردازند. چرا که این سیستم هیچ تداخلی درانجام امور روزانه کاربران ایجاد ننموده و تنها وظیفه اندازه گیری، ثبت و انتقال داده ها و اطلاعات مرتبط با میزان استرس های اتفاق افتاده در طول روز را انجام می دهد.

به محض افزایش میزان استرس ها در طول روز این فناوری هشدار داده و زمان استراحت ذهنی را به کاربر یادآوری می نماید. کاربران می توانند تمامی اطلاعات و داده های ثبت شده در طول هفته را مشاهده نموده یا به پزشک معالج خود ارسال نمایند. این هدست را می توانید کنار عینک، کلاه یا هدفون خود قرار داده و بدون هیچ مسئله ای میزان استرس اتفاق افتاده در طول روز را ثبت کنید. مجموع اطلاعات ثبت شده به وسیله این فناوری کاربران را به سمت پردازش ذهن راهنمایی نموده و آرامش بیشتری را به آنها راهنمایی می نماید. هدست Blueberry در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 132 دلار امریکا پیش فروش می گردد.

منبع: ایران آنلاین

به "وداع با استرس با هدست هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع با استرس با هدست هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید