ویژگی تازه اپل برای خودروها ، همه می توانند موسیقی به اشتراک بگذارند

به گزارش وبلاگ عکس، اپل قابلیت شرپلی (SharePlay) و به اشتراک گذاری را برای همه سرنشینان خودروی دارای اپل کارپلی (CarPlay) فراهم می نماید.

ویژگی تازه اپل برای خودروها ، همه می توانند موسیقی به اشتراک بگذارند

به گزارش وبلاگ عکس آنلین و به نقل از arenaev، در طول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل سال جاری، هدست ویژن پرو تمام توجه ها را به خود جلب کرد، اما شرکت اپل در این رویداد بعلاوه سیستم عامل های نسل تازه خود را هم معرفی کرد. در این میان، اگرچه کارپلی چندان ارتقاء پیدا نمی نماید، اما ویژگی شر پلی (SharePlay) به آن اضافه شده است.

شرپلی به همه مسافران دارای آیفون اجازه می دهد تا به طور یکپارچه به یکدیگر متصل شده و موسیقی خود را پخش نمایند و این امکان تازه تجربه سفر جاده ای را بسیار لذت بخش تر می نماید. اپل این ویژگی را با استفاده از برنامه اپل میوزیک (Apple Music) به نمایش گذاشت. برترین بخش این است که اپل فرآیند جفت شدن را بسیار آسان و یکپارچه نموده است. یعنی هنگامی که سوار ماشینی می شوید که از اپل کارپلی پشتیبانی می نماید، باید یک اعلان برای شرپلی دریافت کنید.

  • ببینید | نگاه 360 درجه ای به هدست واقعیت مجازی اپل

اپل اعلام نکرد که کدام برنامه ها از شرپلی پشتیبانی می نمایند، اما احتمالا می توان تصور کرد که برنامه اپل میوزیک در هنگام راه اندازی این اعلان را دریافت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ویژگی تازه اپل برای خودروها ، همه می توانند موسیقی به اشتراک بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی تازه اپل برای خودروها ، همه می توانند موسیقی به اشتراک بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید