کاهش 20 درصدی قیمت ام باپه و نیمار به خاطر کرونا

به گزارش وبلاگ عکس، قیمت دو ستاره گران قیمت پاری سن ژرمن به خاطر ویروس کرونا بیش تر از 20 درصد پایین آمده است که این خبر خوبی برای بارسلونا و رئال مادرید است که مشتری جدی این دو بازیکن هستند.

کاهش 20 درصدی قیمت ام باپه و نیمار به خاطر کرونا

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل از اسپورت، موسسه انگلیسی KPMG که مربوط به تحلیل مالی در فوتبال است اعلام کرد که قیمت ام باپه و نیمار به خاطر ویروس کرونا بیش از 20 درصد در بازار جابجایی پایین خواهد آمد.

خبرگزاری اروپا پرس به نقل از این موسسه نوشت: بدون شک ویروس کرونا روی قیمت بازیکنان در بازار جابجایی تاثیر خواهد گذاشت و باعث می شود تا بازیکنان با رقم های پایین تری در معرض خرید و فروش قرار گیرند.

طبق اعلام این موسسه رقم فروش ام باپه تا قبل از شیوع ویروس کرونا 225 میلیون یورو بود اما الان 21 و نیم درصد پایین آمده است و رئال مادرید که جدی ترین مشتری او به شمار می آید می تواند تنها با پرداخت 177 میلیون یورو این بازیکن را جذب کند.

ام باپه در سال 2017 با 180 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و در حال از بهترین و آماده ترین بازیکنان فوتبال اروپا است.

اما رقم نیمار هم که این روزها خبرهای زیادی درباره بازگشت او به بارسلونا به گوش می رسد به خاطر ویروس کرونا پایین تر از ام باپه شده است تا جایی که بارسلونا می تواند تنها با پرداخت 137 میلیون یورو این بازیکن برزیلی را به نوکمپ برگرداند این درحالی است که در تابستان قبل پاری سن ژرمن رقمی به مراتب بالاتر از این را برای فروش نیمار به آبی اناری ها می خواست.

نیمار در فصل 2017 با 222 میلیون یورو بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد اما در این تیم نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسد که دوست دارد به نوکمپ برشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش 20 درصدی قیمت ام باپه و نیمار به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 20 درصدی قیمت ام باپه و نیمار به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید