2600 نیروی نظامی پنتاگون در اروپا قرنطینه شدند

به گزارش وبلاگ عکس، پنتاگون اعلام کرد که 2 هزار و ششصد پرسنل نظامی آمریکایی در اروپا به دلیل نگرانی از شیوع کرونا خود را قرنطینه کرده اند.

2600 نیروی نظامی پنتاگون در اروپا قرنطینه شدند

به گزارش تارنمای هیل، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه به وقت محلی در بیانیه ای بیان نمود: همه این افراد لزوما بیمار نیستند بلکه در معرض [بیماری] قرار داشته و در راستای تدابیر بهداشتی دست به اقدامات احتیاطی زده اند.

این بیانیه درباره جزئیات قرنطینه و جداسازی این افراد توضیحی نداد.

در مجموع 67 نفر از نیروهای پنتاگون در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند. همچنین 15 نفر از کارکنان غیرنظامی، 26 تن از وابسته ها و 16 نفر از پیمانکاران وزارت دفاع کرونا گرفته اند.

ژنرال تاد والترز رییس فرماندهی اروپایی آمریکا (EUCOM) روز جمعه به وقت محلی در تماسی از اشتوتگارت آلمان به وبلاگ عکس گفت که 35 نفر از 72 هزار نیروی آمریکایی که در اروپا هستند، به کرونا مبتلا شده اند.

والترز گفت به صورت ویدیوکنفرانس یا تلفنی با کسانی که آزمایش کرونای آنها مثبت بوده یا افرادی شرایط آنها نگران کننده است، صحبت کرده است.

وی افزود: افرادی آزمایش آنها مثبت بوده و کسانی که در قرنطینه قرار دارند، در وضع خوبی هستند.

پنتاگون دوشنبه گذشته اعلام کرده بود که مارک اسپر وزیردفاع آمریکا و معاونش به منظور جلوگیری از ابتلای به کرونا از یکدیگر جدا کار خواهند کرد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "2600 نیروی نظامی پنتاگون در اروپا قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2600 نیروی نظامی پنتاگون در اروپا قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید