مهدی تاج: سرمربی توانمندی برای تیم ملی انتخاب می کنیم ، برانکو سرمربی پرسپولیس است!

به گزارش وبلاگ عکس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از کوشش این فدراسیون برای انتخاب یک سرمربی توانمند برای راهنمایی تیم ملی فوتبال کشورمان اطلاع داد.

مهدی تاج: سرمربی توانمندی برای تیم ملی انتخاب می کنیم ، برانکو سرمربی پرسپولیس است!

به گزارش وبلاگ عکس از کرج ، مهدی تاج در حاشیه برگزاری جلسه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار گردید در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال در جمع وبلاگ عکس گفت: باید کوشش کنیم تا سرمربی قابل و توانمندی را برای تیم ملی انتخاب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی است، خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال در کوشش است که یک سرمربی برای تیم ملی انتخاب کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برانکو در حال حاضر سرمربی تیم پرسپولیس است، اعلام کرد: پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن، نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا هستند و باید به سختی به مسابقات ادامه دهند، چون مسائل قبلی هنوز پابرجاست و تیم های دیگر هم با بازیکنان بسیار توانمند از سراسر جهان در این مسابقات حضور دارند و ما باید کوشش کنیم از این نمایندگان حمایت کنیم.

تاج با بیان اینکه در حال کوشش برای انتخاب یک مربی بسیار خوب برای تیم ملی هستیم، توضیح داد: نام گزینه ای تا انتخاب نهایی اعلام نمی گردد. فدراسیون فوتبال نیز نامی گزینه های راهنمایی تیم ملی نبرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که در بین گزینه های تیم ملی مربیان داخلی هم هستند یا نه گفت: فعلاً هیچ نامی نمی آوریم. هر وقت گزینه نهایی انتخاب شد به اطلاع مردم می رسد.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی تاج: سرمربی توانمندی برای تیم ملی انتخاب می کنیم ، برانکو سرمربی پرسپولیس است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج: سرمربی توانمندی برای تیم ملی انتخاب می کنیم ، برانکو سرمربی پرسپولیس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید