استقرار 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش وبلاگ عکس، حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی جدید گفت: فاز اول شرکت AGT کشور ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین با سرمایه گذاری ثابت 45 میلیون یورو و 45میلیون یورو به صورت سرمایه در گردش در اواخر پاییز سال آینده به بهره برداری می رسد. و فازهای بعدی تا سرانجام سال 1401 تکمیل و بهره برداری خواهد رسید، این شرکت یکی از برندهای برتر صنایع چوب در ترکیه است که حضور شرکت AGT در کشور باعث جلوگیری از واردات محصول شرکت مذکور به کشور و موجب صادارت ایران به کشورهای همسایه خواهد شد.

استقرار 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین

وی با اشاره به جذب و استقرار چهار سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین از ابتدای سال گذشته تاکنون گفت: از ابتدای سال جاری چهار واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا که از کشورهای آلمان، فرانسه و ترکیه بوده و در زمینه مواد شوینده، لبنیات و صنایع چوب فعالیت که یکی از این واحدها فعال و دیگری در حال نصب ماشین آلات و تولید آزمایشی و دو شرکت ترکیه ای در حال احداث و انعقاد قرارداد هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به استقرار 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: 11 واحد در شهرک صنعتی کاسپین، 5 واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد در شهرک حیدریه که از کشورهای لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان هستند.

خانپور در پایان این مصاحبه شرح داد: درب شهرکهای صنعتی قزوین برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی با مشوقهای ویژه و جدید باز است و تیم اقتصادی استان آمادگی هرگونه همکاری و همراهی هستند.

استان قزوین در خصوص جذب سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی استان در هفت ماهه نخست سالجاری جاری جزء استانهای برتر کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقرار 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید