اخبار صنعت

شینجی میکامی استودیوی جدیدی تاسیس کرد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که شینجی میکامی (Shinji Mikami)، کارگردان مشهور صنعت بازی های ویدیویی، استودیوی جدیدی با نام KAMUY تاسیس نموده است.

9 فروردین 1403

آخرین خبر درباره قیمت بنزین ، توزیع بنزین با کد ملی و کارت آزاد در جایگاه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در آخرین اظهار نظر درباره قیمت بنزین، با بیان اینکه کارت آزاد کافی در اختیار جایگاه های عرضه قرار گرفته است، درباره فروش مکمل در جایگاه سوخت نکته مهمی را یادآور شد.

23 اسفند 1402

این قارچ محلی منبع نانوذرات طلا است

محققان هندی با استفاده از یک گونه منحصر به فرد از قارچ های محلی، یک روش پیشگامانه برای تولید نانوذرات طلا ارائه کردند که نقش حیاتی برای تحویل داروهای ضدسرطان دارد.

14 اسفند 1402

طرز تهیه پیاز داغ برای فریزر با ماندگاری طولانی

احتمالا همه به این موضوع فکر نموده اید که برترین زمان نگهداری و ماندگاری پیاز داغ چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که اگر پیاز داغ را بعد از تهیه به خوبی خنک کنید و در کیسه های فریزر بریزید، می توانید حداقل تا سه ماه در فریزر نگهداری کنید. اما...

21 بهمن 1402

در قلمرو شلوغ مطالعات گردشگری اهمیت معنویت یک قلمرو نسبتا ناشناخته باقی می ماند

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، در قلمرو شلوغ مطالعات گردشگری اهمیت معنویت یک قلمرو نسبتا ناشناخته باقی می ماند.

16 بهمن 1402

ردپای جشن سده را میتوان در شعر شعرای 1100 سال پیش پیدا کرد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ردپای جشن سده را میتوان در شعر شعرای 1100 سال پیش پیدا کرد.

10 بهمن 1402

سوغات تهران چیست؟

سوغات تهران چیست؟ این سوال در نگاه اول، شاید کمی عجیب به نظر برسد! احتمالا هیچ کسی از تهران، مرکز شلوغ و سرشار از دود و دم و ترافیک، انتظار سوغات چندانی ندارد. شاید تهران علی رغم تمام هنرنمایی هایش در عرصه گردشگری، در بخش معرفی سوغات سهل انگاری کرده...

3 بهمن 1402

فواید گل کلم برای پیشگیری از بیماری ها

بسیاری گل کلم را یکی از سالم ترین مواد غذایی روی زمین می دانند و دلیل خوبی نیز وجود دارد. با داشتن منبع غنی از مواد مغذی گیاهی تقویت کننده سلامت، سطح بالایی از ترکیبات ضد التهابی و توانایی دفع سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های مغزی و حتی افزایش وزن،...

16 آبان 1402

گرانترین موتورسیکلت های دنیا را بشناسید

گرانترین موتورسیکلت های دنیا که از جمله لوکس ترین ها نیز هستند را در این گزارش بشناسید. قیمت موتورسیکلت ها و نیز مشخصات آنها در ادامه آمده است.

23 مهر 1402

گفته های رئیس جامعه هتلداران ایران در همایش گردشگری سبز

ایلنا/ این خبر پیرامون گفته های رئیس جامعه هتلداران ایران در همایش گردشگری سبز برای شما نگارش شده است.

9 مهر 1402

تصاویر ، ایلان ماسک بچه بغل با اردوغان ملاقات کرد ، درخواست رئیس جمهور ترکیه از آقای میلیاردر ، هدایای جالب اردوغان به ماسک و پسرش

رئیس جمهور ترکیه در خانه ترک در نیویورک، ایلان ماسک، بنیان گذار شرکت تسلا و اسپیس ایکس را به حضور پذیرفت.

27 شهریور 1402

سینا علیمحمدی، عضو تازه هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی ایساتیس شد

سینا علیمحمدی به عنوان عضو نو هیئت مدیره شرکت پیشگامان توسعه صنعتی معدنی ایساتیس منصوب شد.

22 شهریور 1402

تکه پاره شدن خرس سیاه به وسیله یک شکارچی غول پیکر ، عکس

زومیت نوشت: کوه های راکی کانادا که میان آلبرتا و بریتیش کلمبیا قرار دارند، محل زندگی خرس های سیاه (Ursus americanus) و بعلاوه خرس های گریزلی (Ursus arctos horribilis) است.

16 شهریور 1402

قالیشویی، خشکشویی و مبل شویی در تهران

تمییز کردن قالی، مبل و وسایلی از این قبیل، از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار خانواده ها و محیط های کاری قرار گرفته است. به همین علت شناسایی یکی از برترین چندین قالیشویی و مبل شویی در تهران، از اهمیت بالایی برخوردار است.

12 شهریور 1402

تصمیم جالب یحیی برای بازیکنان پرسپولیس پیش از آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس که توانست در هفته چهارم لیگ برتر برابر فولاد به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کند، با تشخیص یحیی گل محمدی چهار روز استراحت خواهد داشت.

10 شهریور 1402

کیفیت قالب بتن را چگونه تشخیص دهیم؟

در ساخت خانه های مسکونی تا پاساژها، استادیوم و سدها، قالب بتن فلزی نقشی اساسی دارد. به میزانی که قالب های بتنی با کیفیت تر باشند، سازه نهایی نیز مقاومت تر خواهد بود. بنابراین می توان گفت یکی از دغدغه های همیشگی پیمانکاران، تهیه قالب بتن با کیفیت است. قالب...

2 شهریور 1402

رگبار و رعد و برق در 15 استان ، احتمال توفان شن در 10 استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 15 استان و وزش باد شدید و احتمال رخداد توفان شن در 10 استان هشدار داد.

1 شهریور 1402

کاربرد نبشی و ناودانی در ساختمان سازی و تفاوت آنها

شاید یکی از مهم ترین دغدغه سازندگان سازه ها، تفاوت نبشی و ناودانی باشد. دلیل این امر، کاربرد، ویژگی ها و البته هزینه فراوری ناودانی و نبشی است که می تواند به طور مستقیم بر روی قیمت تمام شده سازه تاثیر بگذارد. نرخ نبشی و ناودانی به عوامل متفاوتی بستگی دارد،...

18 مرداد 1402

بازاریابی در نمایشگاه های گردشگری در ایران متولی فعالی ندارد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، بازاریابی در نمایشگاه های گردشگری در ایران متولی فعالی ندارد.

17 مرداد 1402

سهم پارس جنوبی از فراوری گاز ایران چقدر است؟ ، 6 اقدام مهم دولت سیزدهم در پارس جنوبی

معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، 6 اقدام مهم دولت سیزدهم در پارس جنوبی را توسعه فاز 11، بهره برداری از پالایشگاه فاز 14، شیرین سازی میعانات گازی، بهره برداری از اسکله صادراتی گاز مایع و احداث خط لوله فاز 16 برشمرد.

12 مرداد 1402
تعداد: (286)