اقامت در هتل پارمیدا کیش چه شرایطی دارد؟

به گزارش وبلاگ عکس، کیش، جزیره ای استثنایی در قلب خلیج فارس است که با چشم انداز ها طبیعی خیره کننده و امکانات تفریحی فوق العاده گردشگران را به سوی خود جذب می کند. این منطقه به واسطه فرهنگ و تاریخ غنی، سواحل زیبا، پارک های آبی، رستوران های بی نظیر و فعالیت های تفریحی متنوع سالیانه گردشگران بسیاری را میزبانی می کند.

اقامت در هتل پارمیدا کیش چه شرایطی دارد؟

با توجه به استقبال گسترده گردشگران از سراسر دنیا از این جزیره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برتر دنیا، جزیره کیش از امکانات رفاهی متعددی چون هتل های مجذوب کننده با امکانات بسیار برخوردار است که خود یکی از دلایل اساسی برای سفر به کیش محسوب می شوند. هتل پارمیدا کیش یکی از هتل های معروف و مجذوب کننده این جزیره است که امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را به مسافران ارائه می کند.

در ادامه هتا پارمیدا کیش و خدمات و امکانات آن معرفی می شود.

اقامت در هتل پارمیدا کیش

اقامت در جزیره کیش انتخابی چالش برانگیز و در عین حال بسیار آسان است. این جزیره مملو از هتل ها و اقامتگاه های لاکچری و مجذوب کننده بوده و دستتان برای انتخاب باز است. با وجود این، فراوانی انتخاب ها در این زمینه می تواند تا حدی شما را سردرگم کند. اگر در پی اقامتی آرام و لذت بخش با امکان استفاده از امکانات رفاهی متعدد هستید تا اقامت نیز بخشی از تجربه تکرارناشدنی سفر کیش باشد، هتل پارمیدا کیش گزینه مناسب شما است.

هتل چهار ستاره پارمیدا کیش، نخستین بار در سال 1393، در 4 طبقه و با برخورداری از 81 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات تفریحی و رفاهی متعدد و کادری آموزش دیده شروع به فعالیت کرد. این هتل در یکی از بهترین نقاط جغرافیایی جزیره کیش واقع شده و دسترسی مناسبی به مراکز و اماکن دیدنی و تفریحی از جمله کارتینگ کیش دارد.

هتل پارمیدا کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل پارمیدا کیش به عنوان یکی از هتل های پرطرفدار جزیره امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را برای مسافران در نظر گرفته است. با اقامت در هتل پارمیدا کیش ، در مدت زمان سفر خود می توانید از استخر سرپوشیده، فضای سبز دلپذیر و زیبا، جکوزی، اینترنت در لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون LCD در لابی، شبکه پخش فیلم، خدمات تهیه بلیط برای گردشگران تور کیش، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، گشت نیمروزی، ترانسفر رفت، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر بانوان، استخر آقایان، سونا بخار، زمین تنیس و غیره بهره مند شوید.

رستوران هتل پارمیدا کیش

از امکانات مجذوب کننده این هتل می توان به برخورداری از مجموعه رستوران باغچه با 50 نفر ظرفیت همراه با آلاچیق در محوطه باز، رستوران پارمیدا با 200 نفر ظرفیت در لابی و رستوران VIP با 350 نفر ظرفیت در طبقه منفی یک اشاره کرد. تمامی رستوران های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و فرنگی را بری مهمانان و گردشگران تور کیش به شکل انتخابی سرو می کنند.

هتل پارمیدا کیش چقدر از مراکز مهم شهر فاصله دارد؟

هتل پارمیدا کیش در خیابان رودکی و در پارک شهر جزیره قرار داشته که از نظر جغرافیایی دسترسی خوبی را فراهم می کند. فاصله این هتل تا شهر زیرمینی کاریز حدود 8 کیلومتر، با شهر باستانی حریزه حدود 7.7 کیلومتر، با کشتی یونانی 14 کیلومتر، با پارک دلفین ها 5 کیلومتر و با باغ پردندگان کیش تنها 6 کیلومتر است. ضمن این که هتل پارمیدا کیش به کارتینگ جزیره و فرودگاه نیز بسیار نزدیک است.

منبع: همگردی

به "اقامت در هتل پارمیدا کیش چه شرایطی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل پارمیدا کیش چه شرایطی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید