ببینید؛ تریلر داستانی Armored Core 6 منتشر شد

به گزارش وبلاگ عکس، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی از تریلر داستانی بازی اکشن Armored Core VI: Fires of Rubicon رونمایی نموده اند.

ببینید؛ تریلر داستانی Armored Core 6 منتشر شد

بازی نو استودیوی سازنده الدن رینگ و سری دارک سولز کمتر از چند ماه دیگر عرضه خواهد شد و علی رغم اینکه بخشی از سری مشهور سولز نیست، سروصدای زیادی را ایجاد نموده است. فرام سافتور حتی ادعا نموده است که این بازی از سری سولزبورن الهام نگرفته است اما مهم نیست که هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) و تیمش چه ادعایی دارند زیرا تریلر داستانی اخیر بازی نشان می دهد که بازی از عناصر سری سولز الهام گرفته است. این ویدیوی سه دقیقه ای دنیای هیجان انگیز و خطرناکی که در انتظار بازیکنان است را نشان می دهد و ما را با هندلر والتر (Handler Walter) و واقعیت های کسب سود در سیاره روبیکون 3 آشنا می نماید.

اگر اخبار مرتبط با بازی را دنبال نموده باشید، احتمالا می دانید که داستان بازی حول محور یک ماده تازه کشف شده به نام کورال (Coral) می چرخد. این ماده در سیاره روبیکون 3 واقع شده است و از آن برای پیشرفت فناوری استفاده می شد، اما در پی عجله برای مهار و استفاده بیش از حد از آن، فاجعه ای ایجاد می گردد که کل منظومه را تهدید می نماید.

لازم به ذکر است که از Armored Core 6: Fires of Rubicon به عنوان یک ریبوت برای این سری در سبک مکا یاد می گردد که ویژگی های منحصربه فرد مبارزات ربات محور را با فلسفه طراحی بازی استودیو ترکیب می نماید. از ویژگی های این اثر طبق گفته ها و بازخورد دموی آن می توان به روان بودن کنترل ها، نقشه های گسترده و پویا و اکشن و مبارزات چالش برانگیز که احتیاج به نبوغ بازیکن دارد، اشاره نمود.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با فرام سافتور، این استودیو بعلاوه روی بسته الحاقی بازی الدن رینگ یعنی Shadow of Erdtree کار می نماید، اما هنوز تاریخ انتشار آن معین نیست. بعلاوه طبق گزارش های منتشر شده، این استودیو یک پروژه اعلام نشده دیگر نیز در دست فراوری دارد که بعید است به این زودی ها منتشر گردد.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در 25 آگوست (3 شهریور) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر داستانی Armored Core 6 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر داستانی Armored Core 6 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید