تبعیت گوگل پلی از قانون تازه هند

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از رویترز، گوگل یکی از سیاست های فروشگاه اپ خود در هند را اجرا نمی کند. طبق این سیاست توسعه دهندگان اپ مجبور هستند از سیستم پرداخت گوگل پلی برای خرید کالا و سرویس دیجیتال در هند استفاده نمایند اما اکنون طبق رأی رگولاتور آنتی تراست کشور سیاست مذکور در هند اجرا نمی گردد.

تبعیت گوگل پلی از قانون تازه هند

البته گوگل در یک پست وبلاگی اعلام نموده استفاده از سیستم پرداخت داخلی همچنان برای تمام کاربران خارج از این کشور الزامی است.

پیش از این گوگل تا 31 اکتبر به توسعه دهندگان اپلیکیشن در هند فرصت داده بود تا از قوانین پرداخت اش پیروی نمایند. کمیسیون رقابت هند(CCI) هفته گذشته گوگل را 113 میلیون دلار جریمه و اظهار داشت این شرکت نباید استفاده توسعه دهندگان اپ از سیستم های پرداخت طرف ثالث را محدود کند.

CCI ماه گذشته از گوگل خواسته بود شیوه عملکرد خود در پلتفرم اندروید را تغییر دهد و جریمه ای 162 میلیون دلار نیز برای عملنمودهای غیرقانونی مرتبط با سیستم عامل برای شرکت وضع نموده بود.

این درحالی است که گوگل در سراسر دنیا از جمله کره جنوبی با چالش هایی روبرو است زیرا توسعه دهندگان نرم افزار در فروشگاه اپلیکیشن خود را وادار به استفاده از سیستم پرداخت در اپ خود می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تبعیت گوگل پلی از قانون تازه هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعیت گوگل پلی از قانون تازه هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید