اخبار سیاسی

در قلمرو شلوغ مطالعات گردشگری اهمیت معنویت یک قلمرو نسبتا ناشناخته باقی می ماند

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، در قلمرو شلوغ مطالعات گردشگری اهمیت معنویت یک قلمرو نسبتا ناشناخته باقی می ماند.

16 بهمن 1402

چرا پنجشنبه این هفته موزه ها شلوغ است؟

بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پنجشنبه 5 بهمن ماه رایگان شد.

3 بهمن 1402

ارائه توضیحاتی درباره 218 میلیارد تومان پول گلریزان برای انجمن خیرین میراث فرهنگی

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ارائه توضیحاتی درباره 218 میلیارد تومان پول گلریزان برای انجمن خیرین میراث فرهنگی صورت گرفت.

11 آذر 1402

تصاویر ، ایلان ماسک بچه بغل با اردوغان ملاقات کرد ، درخواست رئیس جمهور ترکیه از آقای میلیاردر ، هدایای جالب اردوغان به ماسک و پسرش

رئیس جمهور ترکیه در خانه ترک در نیویورک، ایلان ماسک، بنیان گذار شرکت تسلا و اسپیس ایکس را به حضور پذیرفت.

27 شهریور 1402

تایید تبانی برای افزایش کاذب قیمت در بازار مسکن ؛ بنگاه ها قیمت سازی می نمایند ، 4هزار بنگاه املاک پلمب شدند

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: از ابتدای سال جاری 60 هزار بازرسی از بنگاه های در کل کشور صورت گرفته که 4 هزار بنگاه فاقد مجوز پلمب شده اند.

23 شهریور 1402

رایزنی وزیران امورخارجه ایران و قطر در مورد روند آزادسازی داریی های ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبهی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، در مورد موضوعات مورد علاقه فیمابین به بحث و مصاحبه پرداخت.

5 شهریور 1402

سهم پارس جنوبی از فراوری گاز ایران چقدر است؟ ، 6 اقدام مهم دولت سیزدهم در پارس جنوبی

معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، 6 اقدام مهم دولت سیزدهم در پارس جنوبی را توسعه فاز 11، بهره برداری از پالایشگاه فاز 14، شیرین سازی میعانات گازی، بهره برداری از اسکله صادراتی گاز مایع و احداث خط لوله فاز 16 برشمرد.

12 مرداد 1402

علت عجیب خاکستر شدن 3700 خودرو در دریا!، عکس

روزیاتو نوشت: کشتی باری دچار حریق شده با بیش از 3,700 خودرو دو روز پس از وقوع آتش سوزی ناشی از یک خودروی برقی و کشته شدن یک خدمه، همچنان در دریا می سوزد.

10 مرداد 1402

لغو ویزای روسیه؛ شرایط نو تور روسیه و کازان

در روزهای گذشته، سفیر ایران در روسیه گفت که مانعی از جانب تهران برای لغو کامل ویزای روسیه وجود ندارد. کاظم جلالی در نشست مشترک گروهی از فعالان گردشگری ایران و روسیه در مسکو اذعان کرد که لغو ویزا گردشگران و مسافران تجاری با توجه به سطح راهبردی مناسبات...

9 مرداد 1402

تحلیل محمدرضا تاجیک از فیلم سینمایی شهرک

محمدرضا تاجیک فعال سیاسی؛ طی یادداشتی درباره فیلم سینمایی شهرک در اعتماد نوشت: این شهرک، یک شهرک نیست. این شهرک، اردوگاهی است که آنچه در آن می بینیم، همانی است که نباید ببینیم و بالعکس.

17 تیر 1402

آخرین شرایط رتبه علمی ایران در 2 نمایه بین المللی

صمد نژاد ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که گفته می گردد شیب رشد علمی ایران رو به کاهش هست، گفت: خیر این موضوع درست نیست. شیب رشد کاهش نیافته است. ما همچنان رشد علمی را داریم البته به صورت نمایی نیست اما بصورت لاک پشتی بالا می رود و...

17 تیر 1402

ضوابط اجرایی قانون مقررات مالی دولت برای بودجه های پژوهش تشریح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر رسول یاراحمدی در نشست معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی، تحقیق بنیادی ماموریت گرا را انجام تحقیق با هدف کسب آگاهی از منشاء پدیده ها (حقایق اشکار و پنهان) با امید به اینکه دانش به وجود آمده...

15 تیر 1402

رئیس جمهور نیکاراگوئه را به مقصد کوبا ترک کرد

رئیس جمهور پس از انتها سفر رسمی دو روزه به نیکاراگوئه، ماناگوآ را به مقصد هاوانا مرکز کوبا ترک کرد.

27 خرداد 1402

توسعه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه لحاظ گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، توسعه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه لحاظ گردد.

25 خرداد 1402

جست وجوی فرهنگ اسلامی در زندگی روزمره دنیا اسلامی در سده های میانه

به گزارش خبرنگاران، مؤسسه انتشارات نگاه کتاب زندگی روزمره دنیا اسلامی در سده های میانه نوشته جیمز لینزی با ترجمه سعید درودی را به چاپ رساند.

9 خرداد 1402

دبیرکل اوپک در تهران؛ رایزنی و گفتگو با رئیس جمهوری و وزیر نفت

دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به منظور دیدار و گفت وگو با رئیس جمهوری و وزیر نفت روز آدینه پنجم خرداد وارد تهران شد.

7 خرداد 1402

بازگشت دوباره گابریل کالدرون به فوتبال ایران؟

در شرایطی که کمتر از یک هفته از خاتمه بیست و دومین دوره لیگ برتر می گذرد اما مدیران باشگاه پیکان، برنامه های خود برای فصل آینده را شروع نموده اند و این طور به نظر می رسد که قصد ندارند زمانی را از دست بدهند.

6 خرداد 1402

کتاب رضا نام تا رضاخان نقد و بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران، در راستای برگزاری سلسله نشست های نقد و بررسی کتب علوم انسانی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران کتاب رضا نام...

1 خرداد 1402

درخواست روسیه از باکو و ایروان برای حفظ ثبات منطقه

ایرنا نوشت: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در نشستی خبری از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست تا از انجام اقدام های تحریک آمیز و تنش زا خودداری نمایند.

28 اردیبهشت 1402

فزونی فدراسیون هندبال در بین فدراسیون های ورزشی ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران و آیین بزرگ انتخاب بهترین های ورزش ایران در سال 1401، چهارشنبه 30 فروردین 1402، از ساعت 20 و با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما،...

19 اردیبهشت 1402
تعداد: (266)