داریوش ارجمند جُنگ شبانه تلویزیون را اجرا می نماید

به گزارش وبلاگ عکس، بی کرانه برنامه شبانگاهی تلویزیون است که این شب ها با اجرای داریوش ارجمند راوی زیبایی ها سواحل جنوبی کشورمان و زندگی مردمان این خطه از ایران است.

داریوش ارجمند جُنگ شبانه تلویزیون را اجرا می نماید

به گزارش خبرآنلاین، برنامه بیکرانه با هدف ایجاد آشنایی با ظرفیت های گسترده اقلیم، فرهنگ و اقتصاد سواحل جنوبی کشور با اجرای داریوش ارجمند روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

بیکرانه به تهیه نمایندگی محمد شکیبانیا کاری است از گروه اجتماعی شبکه یک سیما شنبه الی چهارشنبه ساعت 20 پخش می گردد.

در هر قسمت از این برنامه علاوه بر گفت وگوی مجری برنامه با یکی از افرادی که در منطقه نقش شاخصی در شرایط مالی، فرهنگی و یا سیاسی داشته اند سه بخش مستند دیده شده که در هر بخش گروه مستقلی به آنالیز یک اتفاق، مکان یا زندگی مردم می پردازد.

اولین بخش از مستند های بیکرانه تحت عنوان افتخار بیکرانه به آنالیز مسائل سیاسی، مالی و فرهنگی قابل افتخار در هر منطقه می پردازد.

در دیگر بخش مستند برنامه با نام زیبایی بیکرانه، سعید امیدزاده با موتورش به موقعیت های دیدنی هر منطقه رفته و آن ها را به مخاطبان معرفی می نماید.

زندگی بیکرانه هم دیگر بخش مستند این برنامه تلوزیونی است که در آن شیما مقربی و مسعود نیکدل، زوج جهانگرد برنامه به داخل زندگی بومیان منطقه می روند و از آیین و رسوم بومیان هر منطقه برای مخاطبان روایت می نمایند.

بیکرانه در 68 قسمت و طی بهار 402 بر روی آنتن شبکه یک سیما راوی زندگی مرمان ساحل نشین جنوب کشورمان از غربی ترین نقطه خلیج فارس تا شرقی ترین نقطه دریای عمان خواهد بود.

منبع: فرارو

به "داریوش ارجمند جُنگ شبانه تلویزیون را اجرا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش ارجمند جُنگ شبانه تلویزیون را اجرا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید