اخبار مجلس

رئیس جمهور نیکاراگوئه را به مقصد کوبا ترک کرد

رئیس جمهور پس از انتها سفر رسمی دو روزه به نیکاراگوئه، ماناگوآ را به مقصد هاوانا مرکز کوبا ترک کرد.

27 خرداد 1402

دستور رئیسی برای پیگیری و اطلاع رسانی دقیق و به موقع مسمومیت ها

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از آنالیز و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در بعضی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع رسانی دقیق و به موقع دستگاه های مربوطه برای برطرف نگرانی های مردم تاکید نمود.

15 اسفند 1401

خبرگزاری های جریان ساز حمایت می شوند

ریواده گفت: خبرگزاری ها در استان موثر و جریان ساز باشند و از این رسانه ها حمایت می گردد.

19 مهر 1401

شهرخودرو در آستانه انحلال

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه شهرخودرو مشهد درباره شرایط فعلی این تیم اظهارداشت حمایت تیم و اختصاص استادیوم از مسئولین پیگیری شده و واقعا حیف است که خراسان رضوی تیم نداشته باشد.

28 مرداد 1401

نماینده مجلس: حقوق بازنشستگان به 10 روز نمی کشد

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: بعضی از کالاها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای 10 روز آنها کافی است.

29 تیر 1401

طرح مجلس برای بودجه شرکت های دولتی

بر اساس طرح تازه مجلس شورای اسلامی، ساز و کار اختصاص بودجه به شرکت های دولتی اصلاح می گردد و شرکت های زیان ده، 3 سال مهلت خواهند داشت تا از زیان دهی خارج شوند.

22 تیر 1401

نرخ های پیشنهادی بلیط مترو در سال 97 اعلام شد

لایحه قیمت بلیت متروی شهر تهران در سال 97 از طریق شهرداری به کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

20 تیر 1401

دهه فجر نقشه راه توسعه شبکه پرسرعت کشور را رونمایی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نگاه دولت سیزدهم این است که فناوری اطلاعات یک فرصت است و ما باید از این فرصت برای ارتقا کارآمدی و کارایی دولت و حل مسائل مردم و اثربخشی بیشتراقدامات حداکثر استفاده را بکنیم.

25 فروردین 1401

دستگاه های مستثنی، به قانون مدیریت خدمات کشوری بازمی گردند

عرب اسدی گفت: یکی از تبصره های بودجه سال 1401 این است که تمام دستگاه های مستثنی شده، به فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برمی گردند.

5 بهمن 1400

امروز؛ خاتمه مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1400

تهران (پانا) - فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی امروز 20 آذرماه به خاتمه می رسد.

24 دی 1400

جلوگیری از ورود کارمندانی که واکسن نزده اند، کذب است

تهران (پانا) - معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه ممانعت از ورود و غیبت کارمندانی که واکسن نزده اند، خلاف واقع است، می گوید بر اساس مصوبات ستاد ملی کارمندان و کارکنان دولت موظف هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

28 مهر 1400

احیای 27 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از احیا و فعالیت مجدد 27 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در سطح استان خبر داد.

11 مهر 1400

طبق سندششم توسعه، جمعیت بچه ها کار سالانه 25 درصد کاهش یافته است؟

تهران (پانا) - سال ها از طرح ساماندهی بچه ها کار می گذرد و در دولت های مختلف اقداماتی در حوزه بچه ها کار انجام شده است اما این معضل اجتماعی نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه به شکل های مختلفی بروز و افزایش یافته است.

14 شهریور 1400

حمله کیهان به دولت روحانی برای افزایش حقوق بازنشستگان

خبرنگاران : بخاطر اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان به وسیله دولت و براساس آمارهای رسمی سازمان برنامه و بودجه، مبه وسیله حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری در سال گذشته و سال جاری، مجموعا 120 درصد و...

7 مرداد 1400

افزایش حقوق کارکنان دولت بر مبنای رعایت عدالت مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جزئیات طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، جزء 6 بند الف ماده واحده این طرح را تصویب کردند.

14 دی 1399

خبرنگاران استاندار: ادارات گلستان به خاطر خطر کرونا تعطیل نمی گردد

گرگان - خبرنگاران - استاندار گلستان با تاکید بر کاهش حداکثری تعداد کارکنان دولت در هفته جاری برای یاری به مهار ویروس کرونا گفت که هیچ اداره و سازمانی در استان به طور کامل تعطیل نیست.

6 دی 1399

خبرنگاران ورودی آرامستان های الیگودرز بسته شد

خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار الیگودرز گفت: ورودی تمامی آرامستان های این شهرستان بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا و به منظور پیشگیری از تجمعات، بسته شد.

21 آذر 1399

دادکان: شما آقازاده نیستید؛ گدازاده هستید، ماجرای ویلموتس چه شد؛ این همه پول کجا رفت؟

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: مگر باشگاه استقلال و پرسپولیس هیات مدیره ندارند؟! مدیرعامل باید مصوبات هیات مدیره را اجرا کند. واقعا وظیفه مدیرعامل چیست؟ من می گویم برخی برای این پست ها نیستند.

10 آذر 1399

تاجیک: زیرساخت مزد منطقه ای یا مزد بر اساس صنایع مختلف در کشور وجود ندارد

تهران (پانا) -عضو کمیته مزد شورای عالی کار با بیان اینکه-اولین جلسه مزد منطقه ای روز سه شنبه هفته گذشته در وزارت کار با حضور شرکای اجتماعی و نماینده وزارت صمت برگزار گردید، می گوید زیرساخت مزد منطقه ای یا مزد بر اساس صنایع مختلف در کشور وجود ندارد.

2 آذر 1399

احکام سال 99 بازنشستگان کشوری صادر شد

مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام سال 1399 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق اطلاع داد.

19 خرداد 1399
تعداد: (33)