توقیف مقادیر زیادی قرص روان گردان در سریلانکا به ارزش 65 میلیون دلار

به گزارش وبلاگ عکس، مقامات سریلانکا از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در این کشور به ارزش 65 میلیون دلار خبر دادند.

توقیف مقادیر زیادی قرص روان گردان در سریلانکا به ارزش 65 میلیون دلار

به گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات نیروی دریایی سریلانکا با اعلام بزرگترین عملیات کشف مواد مخدر در این کشور، از توقیف مقادیر زیادی قرص های روان گردان به ارزش 65 میلیون دلار خبر دادند.

نیرو های دریایی سریلانکا بر اساس گزارش های دریافتی، با حمله به یک فروند کشتی بدون پرچم در مناطق آبی جنوبی کشور 9 شهروند پاکستانی را به اتهام همکاری در قاچاق مواد مخدر بازداشت کردند. بر اساس اظهارات پی یال دا سیلوا، فرمانده نیروی دریایی سریلانکا، نیرو های گشت دریایی در پوشش ویژه حفاظتی مقابله با مظنونان به کووید 19، 605 کیلوگرم قرص های روان گردان موسوم به یخ و 579 کیلوگرم کتامین (روان گردان) را شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه این نخستین بار است نیرو های دریایی سریلانکا چنین محموله بزرگی از کتامین را توقیف می نمایند، اضافه کرد قاچاقچیان مواد مخدر احتمالا قصد داشتند بسته های قرص های روان گردان را به بعضی از کشور های جنوب شرقی آسیا ارسال نمایند.

وزارت دفاع سریلانکا با تخمین ارزش این محموله به میزان 65 میلیون دلار، آن را بزرگترین توقیف مواد مخدر در این کشور توصیف کرد. ماه گذشته، نیرو های گشت دریایی دو فروند قایق ماهیگیری را توقیف کردند که حامل هروئین و یخ به ارزش 33 میلیون دلار بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توقیف مقادیر زیادی قرص روان گردان در سریلانکا به ارزش 65 میلیون دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف مقادیر زیادی قرص روان گردان در سریلانکا به ارزش 65 میلیون دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید