پیشنهاد دیوانه وار الهلال به مسی ، دستمزدی دو برابر قرارداد تاریخی رونالدو برای ستاره آرژانتینی

به گزارش وبلاگ عکس، تیم الهلال عربستان سعودی به لیونل مسی ستاره آرژانتینی و پاری سن ژرمن پیشنهاد داده است که سالانه رقم فوق العاده بالایی به او دستمزد می دهد.

پیشنهاد دیوانه وار الهلال به مسی ، دستمزدی دو برابر قرارداد تاریخی رونالدو برای ستاره آرژانتینی

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از گل، الهلال پیشنهاد دیوانه وار 350 میلیون پوندی در سال برای ستاره پاری سن ژرمن ارائه کرد. قرارداد احتمالی باشگاه تقریباً دو برابر 177 میلیون پوندی است که النصر به کریستیانو رونالدو پرداخت می نماید.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در ژوئن به خاتمه می رسد و او به احتمال زیاد مرکز فرانسه را ترک خواهد نمود. گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن آرژانتینی با وجود پیشنهادهای بالا، می خواهد در اروپا بماند.

مسی در هفته های اخیر مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و به خاطر باخت پاری سن ژرمن مقابل لیون در آخر هفته گذشته هو شد. به گفته فابریتزیو رومانو، اگرچه گفته می گردد پاری سن ژرمن علاقه مند به حفظ این بازیکن است، اما مسی هنوز به پیشنهاد آنها پاسخ نداده است، زیرا او ضمانت های ورزشی می خواهد.

در همین حال، بارسلونا مصرانه در حال مذاکره با این بازیکن است و گفته می گردد که در حال تهیه اسپانسرهای تازه برای بازگرداندن او به نیوکمپ است.

مسی همچنان بخشی از تیم پاری سن ژرمن خواهد بود که در آخر این هفته مقابل نیس رده هشتمی قرار خواهد گرفت. در همین حال، مقصد آینده او هنوز نامشخص است.

  • پرافتخارترین مربی فوتبال دنیا بعد از 40 سال باز هم مدال گرفت
منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد دیوانه وار الهلال به مسی ، دستمزدی دو برابر قرارداد تاریخی رونالدو برای ستاره آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد دیوانه وار الهلال به مسی ، دستمزدی دو برابر قرارداد تاریخی رونالدو برای ستاره آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید