حسادت ترامپ به پوشش رسانه ای مطلوب فائوچی

به گزارش وبلاگ عکس، رئیس جمهور آمریکا از پوشش رسانه ای مطلوبی که دکتر آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده دریافت می نماید، ناراحت است چرا که احساس می نماید به خاطر نقشی که در مدیریت همه گیری کرونا در آمریکا داشته، خودش سزاوار این توجه است.

حسادت ترامپ به پوشش رسانه ای مطلوب فائوچی

به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ روز یکشنبه در توییتی نوشت: دکتر فائوچی به عنوان یک متخصص عالی مورد احترام رسانه های کم جریان قرار می گیرد و به گفته آن ها کار فوق العاده ای انجام داده، حال آنکه او برای من و دولت ترامپ کار می نماید، و من به هیچ طریقی بابت کاری که انجام داده ام اعتبار کسب ننموده ام.

وی اضافه کرد: خدای من، اخبار از این جعلی تر هم میشه!؟

دکتر فائوچی عضوی از کارگروه کرونای کاخ سفید است اما او و ترامپ طی همه گیری به طور علنی دارای اختلافات نظر بوده اند. جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا از همین حالا دکتر فائوچی را به عنوان یکی از اعضای تیم بهداشتی خود برای مقابله با همه گیری معرفی نموده است.

مخالفت ترامپ و فائوچی بر سر مسائلی نظیر پوشیدن ماسک برای کنترل شیوع کووید 19 بود. در واقع، قبل از انتخابات 3 نوامبر، ترامپ در گردهمایی انتخاباتی در میامی، بعد از فریاد جمعیت در خصوص اخراج فائوچی، به این امر اشاره نمود.

خشم رئیس جمهور از آنجا نشأت گرفت که این اپیدمیولوژیست، در یک برنامه جدید با ادعای رئیس جمهور مبنی بر اغراق در نرخ مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا، مخالفت کرد.

رئیس جمهور توییت نموده بود: تعداد موارد مبتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس چینی در آمریکا به خاطر شیوه معین مضحک مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در مقایسه با دیگر کشورها، که بسیاری از آن ها عمداً موارد را بسیار نادقیق و پایین گزارش می نمایند، بسیار اغراق شده است. زمانی که شک داریم، آن را کووید بنامیم. اخبار جعلی!

دکتر فائوچی به ABC News گفت: همه کاری که باید بکنید رفتن به سنگرها، بیمارستان ها و دیدن آن چیزی است که کارکنان سلامت با آن دست و پنجه نرم می نمایند. آن ها تحت شرایط بسیار پراسترسی هستند.

وی ادامه داد: در بسیاری از مناطق کشور، تخت های بیمارستانی اشغال شده، مردم با کمبود تخت و پرسنل آموزش دیده ای روبرو هستند که در حال حاضر بسیار خسته شده اند. این واقعیت دارد، جعلی نیست.

از زمان شروع همه گیری کووید 19، آمریکا حدود 2 میلیون مبتلا شامل بیش از 345 هزار مرگ ناشی از کووید 19 را به ثبت رسانده است که بالاترین نرخ در دنیا است. این کشور در حال حاضر توزیع واکسن را شروع نموده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "حسادت ترامپ به پوشش رسانه ای مطلوب فائوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسادت ترامپ به پوشش رسانه ای مطلوب فائوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید