خبرنگاران بازنده انتخابات آمریکا از همکاری طولانی مدت با گروه 20 گفت

به گزارش وبلاگ عکس، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رییس جمهوری مستقر در کاخ سفید بدون در نظر دریافت نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت که به دنبال همکاری طولانی مدت با رهبران گروه 20 است.

خبرنگاران بازنده انتخابات آمریکا از همکاری طولانی مدت با گروه 20 گفت

به گزارش روزنامه گاردین، ترامپ با رد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رهبران حاضر در نشست گروه 20 گفت که به دنبال همکاری با آنها است.

گردهمایی رهبران اقتصادهای عظیم دنیا سال جاری به صورت آنلاین برگزار گردید اما می توانست موقعیت خوبی برای خداحافظی ترامپ از همتایان خود و جلب حمایت مردم آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا باشد. در عوض وی به رهبران گروه 20 گفت: کار کردن با شما افتخار عظیمی بوده است و منتظر همکاری دوباره با شما به مدت طولانی هستم.

وی با تکرار ادعاهای غلط اضافه نمود که پروژه موسوم به عملیات مافوق سریع دولت او پشت فراوری دو واکسن پیروز کرونا بوده است. پروژه مافوق سریع یاری اقتصادی را برای فراوری واکسن توسط شرکت مدرنا ارائه نموده است اما واکسن فایزر بدون یاری دولت آمریکا فراوری شده است.

هیچ کدام از سخنرانان نشست گروه 20 اشاره مستقیمی به پیروزی جو بایدن با حداقل 6 میلیون رای بالاتر از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نکردند.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات آمریکا هنوز به صورت رسمی نتیجه را نپذیرفته و به تازگی عنوان شده که رهبران جمهوریخواه ایالت پنسیلوانیا به دنبال ممانعت از تایید نتایج در این ایالت هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازنده انتخابات آمریکا از همکاری طولانی مدت با گروه 20 گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازنده انتخابات آمریکا از همکاری طولانی مدت با گروه 20 گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید