خبرنگاران فرماندار: اوضاع در زندان تبریز آرام است

به گزارش وبلاگ عکس، تبریز - خبرنگاران -فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان تبریز با اشاره به اینکه علت وقوع آتش سوزی در زندان تبریز در دست آنالیز است، اضافه نمود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و اقتصادی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است.

خبرنگاران فرماندار: اوضاع در زندان تبریز آرام است

بهروز مهدوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عکس با رد اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع تیراندازی در زندان تبریز گفت: بدیهی است که وقوع آتش سوزی و دود ناشی از آن در فضای سربسته و حساسی مانند زندان تبریز موجب نگرانی زندانیان از یک سو و عوامل انتظامی از سوی دیگر گردد و به همین دلیل نیز نیروهای انتطامی حاضبر در محل برای کنترل اوضاع به حالت آماده باش درآمدند.

فرماندار تبریز اعلام نمود: وقوع آتش سوزی جزیی و نگرانی ناشی از آن میان زندانیان و انتظامات زندان تبریز موجب التهاب در این مکان شد.

وی با اشاره به حضور خودروهای آتش نشانی و اورژانس در محل افزود: حضور عوامل این دو نهاد امدادی در رویدادهایی مانند وقوع آتش سوزی در هر مکانی از جمله زندان بدیهی و لازم است.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه علت وقوع آتش سوزی در زندان تبریز در دست آنالیز است، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و اقتصادی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است.

ساعتی قبل خبرهایی مبنی بر تیراندازی، حضور نیروهای مسلح در زندان تبریز و مشاهده دود در این مکان در فضای مجازی منتشر شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار: اوضاع در زندان تبریز آرام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: اوضاع در زندان تبریز آرام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید