خبرنگاران لغو پروازهای فرودگاه ایلام در روز طبیعت

به گزارش وبلاگ عکس، ایلام - خبرنگاران - مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای این فرودگاه با توجه به دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از کرونا فردا سیزدهم فروردین ماه همزمان با سیزده بدر و روز طبیعت انجام نمی شود.

خبرنگاران لغو پروازهای فرودگاه ایلام در روز طبیعت

جواد یگانه شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عکس گفت: با توجه به اینکه تردد و سفر در روز سیزده فروردین به منظور مهار کرونا ممنوع است بنابراین به صلاح دید ستاد ملی پیشگیری از کرونا، سفر هوایی مسافران نیز در این روز لغو شد.

وی اضافه نمود: در مدت زمان شیوع بیماری کرونا در استان ایلام فعالیت شرکت های هواپیمایی زاگرس، ماهان و ایران ایر به مقصد استان های تهران و مشهد به حالت تعلیق درآمده و فقط شرکت آسمان 2 بار در روز به تعداد چهار سورتی پرواز در راستا ایلام - تهران انجام می دهد.

یگانه پیش بینی کرد: از روز پنجشنبه چهاردهم فروردین ماه پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به روال سابق خود درآید و دوباره پروازهای ایلام تهران و مشهد از سر گرفته شود.

وی یادآور شد: با حضور پزشکان مستقر در فرودگاه همه کسانی که قصد مسافرت دارند یا از سفر بازگشته اند مورد غربالگری و بررسی قرار می گیرند و هر روز نیز فرودگاه ضدعفونی و گندزدایی می شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت سفر بین شهری مسافران از هفته گذشته رسما به استان های سراسر کشور ابلاغ شد و مسافران غیر مقیم باید سریع به استان های محل سکونت خود برگردند و هیچ مسافرت جدیدی نیز صورت نمی گیرد.

از همه مردم خواسته شده فردا سیزدهم فروردین ماه در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لغو پروازهای فرودگاه ایلام در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لغو پروازهای فرودگاه ایلام در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید