خبرنگاران ورودی آرامستان های الیگودرز بسته شد

به گزارش وبلاگ عکس، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار الیگودرز گفت: ورودی تمامی آرامستان های این شهرستان بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا و به منظور پیشگیری از تجمعات، بسته شد.

خبرنگاران ورودی آرامستان های الیگودرز بسته شد

حمید کشکولی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر اضافه کرد: این تصمیم با توجه به شرایط فوق بحرانی شیوع کرونا در الیگودرز گرفته شده است و از شهروندان درخواست می گردد جهت حفظ سلامت خود از مراجعه به آرامستان ها خودداری نمایند.

وی با تاکید بر جریمه 500 هزار تومانی خودروهای ورودی به آرامستان ها اضافه کرد: مردم می توانند هرگونه تجمع عمومی یا مراسم عزاداری و عروسی را به شماره 09309126031 پیامک نمایند.

فرماندار الیگودرز همچنین گفت: دفاتر پیشخوان دولت که دارای خدمت بیمه سلامت هستند تا خاتمه روز پنجشنبه 22 آبان جهت صدور و تعویض دفترچه درمانی، فعال هستند و ارائه هر گونه خدمت خارج از موارد ذکر شده توسط این دفاتر تخلف محسوب است و پلمب می شوند.

کشکولی ادامه داد: یک واحدبازی رایانه ای (گیم نت) با بیش از 30 مراجعه نماینده بدون ماسک نیز پلمب و برای لغو پروانه کسب به مراجع ذیصلاح معرفی گردید.

47 هزار و 540 لرستانی تا 19 آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد 944 نفر جان باخته اند و شرایط این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در شرایط فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورودی آرامستان های الیگودرز بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی آرامستان های الیگودرز بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید