خبرگزاری های جریان ساز حمایت می شوند

به گزارش وبلاگ عکس، ریواده گفت: خبرگزاری ها در استان موثر و جریان ساز باشند و از این رسانه ها حمایت می گردد.

خبرگزاری های جریان ساز حمایت می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات مالی استان سمنان گفت: مسائل خبرگزاری ها باید به صورت ویژه احصا گردد.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد تا با طراحی یک بستر حمایتی، خبرگزاری های موثر و جریان ساز حمایت شوند، تاکید نمود: تخصصی شدن فعالیت وبلاگ عکس، امری لازم است، روابط عمومی های دستگاه های اجرایی مکلف هستند تا برمبنای تخصص، از وبلاگ عکس بهره گیری نمایند.

ریواده بیان نمود: بانک اطلاعاتی وبلاگ عکس از سوی شورای اطلاع رسانی استان به صورت مستمر به روز رسانی گردد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و به ویژه شهدای مدافع امنیت یادآور شد: گره های ذهنی مردم باید به موقع پاسخ داده گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان نمود که جایگاه سیاست گذاری و یا اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی باید شناخته و متناسب با شرایط استان، کمیته های تخصصی ایجاد گردد.

وی با اشاره به اینکه آموزش سواد رسانه ای امری لازم است و باید در این بخش سیاست گذاری درستی صورت گیرد، اضافه نمود: در حوزه رسانه ضرورت دارد محتوا هایی که مد نظر است با مرجعیت رسانه فراوری گردد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به موقع و با ایجاد بستر مناسب برای ورود هنرمندان و استفاده از همه ظرفیت ها به منظور فراوری محتوا اقدام کند.

وبلاگ عکس سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خبرگزاری های جریان ساز حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری های جریان ساز حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید