رستوران های استانبول

به گزارش وبلاگ عکس، استانبول یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه است که مردم ایران به دلیل جاذبه های بسیار زیادی که دارد هر سال برای دیدن اماکن دیدنی، سواحل حس کردنی و… روانه آن می شوند. اما مهم این است که شما باید از غذاهای خوبی در طی سفر خود استفاده کنید و بتوانید روزهای خوشی را پر انرژی سپری کنید پس وقت خود را طوری برنامه ریزی کنید که به رستوران های استانبول هم سری بزنید.

رستوران های استانبول

در استانبول رستوران های فراوانی وجود دارد که منوی برخی از آن ها شامل غذاهای ترکی،خارجی و برخی دیگر شامل غذاهای محلی هستند البته اگر مایلید می توانید از غذاهای خیابانی هم بچشید ،قیمت این غذاها نسبت به رستوران ها مناسب تر است پس از غذاهای خیابانی استانبول غافل نشوید.

رستوران های ایرانی استانبول

با توجه به اینکه استانبول یک شهر شلوغ و پر جنب و جوش است سالانه میلیونها گردشگر به این شهر توریستی سفر میکنند و در هر بخش این شهر کافه و رستوران هایی تدارک دیده شده است که براحتی قابل دسترس می باشد و اگر عاشق رستوران های ساحلی استانبول هستید به طرف تنگه بسفر بروید و در هوای آزاد غذاهای دریایی و ترکی نوش جان کنید.

اکثر رستوران ها و غذاخوری ها در استانبول در بعد ازظهرها از ساعت 6 باز می باشند ولی معمولا تا ساعت 9 شب خلوت می باشند و برخی از رستوران در تمامی طول هفته و یا روزها و یا شب هایی خاص بصورت بوفه فعالیت می کنند و شما می توانید با پرداخت مبلغی ثابت و قابل توجه، هر آنچه را از غذاها و نوشیدنی ها میل دارید، تناول کنید و این رستورانها برای آن که تمام سلیقه ها را شامل شوند، علاوه بر بهترین رستوران های غذای ترکی، رستوران هایی با منوی بین المللی، ایتالیایی، مدیترانه ای و … را ارائه می دهند.

در قسمت زیر به برخی از رستوران های ایرانی در استانبول می پردازیم پس با ما همراه باشید.

  • رستوران ایرانی آسمان استانبول
  • رستوران ایرانی شهرزاد استانبول
  • رستوران ایرانی ریحون استانبول
  • کافه رستوران ایرانی زعفران استانبول
  • و …
منبع: لذت سفر

به "رستوران های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید