سامسونگ از تبلت ضد ضربه گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ عکس، سامسونگ به تازگی از تبلت ضد ضربه خود نام گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی نموده است. محصولی با بدنه بسیار مقاوم و مشخصات سخت افزاری قابل قبول.

سامسونگ از تبلت ضد ضربه گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد

اگرچه بیشتر اوقات تبلت ها را در دست بچه ها، دانش آموزان و دانشجویان می بینیم، اما باید بدانید گاهی اوقات محیط استفاده از آن ها تا این میزان ظریف نیست. کاربران زیادی هستند که از این محصولات در شرایط کاری سخت استفاده می نمایند و در نتیجه به محصولی احتیاج دارند که در عین بهره مندی از قابلیت های یک تبلت معمولی، در برابر صدمات احتمالی نیز مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

سامسونگ دقیقا با هدف قرار دادن همین کاربران، از تبلت ضد ضربه تازه خود با نام گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی نموده است. محصولی که شاید به میزان گوشی های تاشوی تازه سامسونگ ظریف و مجذوب کننده نباشد، اما این اطمینان را به شما می دهد که در محیط های سخت کاری نیز بتواند عملکردی حیرت انگیز از لحاظ مقاومت از خود به نمایش بگذارد.

این تبلت را می توان به نوعی جانشین گلکسی تب اکتیو 3 و تب اکتیو پرو در نظر گرفت. مطابق انتظار، این تبلت از قلم S Pen پشتیبانی می نماید، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 را درون خود دارد و حتی گواهی نظامی MIL-STD-810H را نیز دریافت نموده است بدین معنا که می تواند در برابر شوک هم مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

گلکسی تب اکتیو 4 پرو اندکی از قبل سنگین تر شده است، هرچند نمی توان این اختلاف وزن را خیلی فاحش در نظر گرفت. ولی نکته مثبت ماجرا اینجاست که این محصول از لحاظ رم و حافظه داخلی ارتقای خوبی داشته و اکنون از 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. کلیدهای فیزیکی بکار رفته در این محصول هم قابل برنامه ریزی هستند و شما می توانید آن ها را به گونه ای تنظیم کنید که با فشردنشان، یک سری اپ های خاص اجرا شوند.

اگرچه ظرفیت باتری این محصول با در نظر گرفتن میزان نمایشگر کاملا مناسب است و می تواند شما را برای کارهای روزانه همراهی کند، اما سامسونگ این امکان را فراهم نموده تا تبلت را بدون اینکه باتری درون آن باشد، به برق متصل نموده و با آن کار کنید. این امکان فوق العاده کاربردی برای زمانی مناسب است که درون کیوسک یا جایی که دمای هوا بالاست مشغول کار باشید. در این شرایط، اتصال محصول به شارژ شاید باعث داغ شدن باتری و کاهش طول عمر مفید آن گردد که به لطف این قابلیت (امکان جداسازی باتری به وسیله کاربر)، احتمال رخ دادن آن کمتر است.

همانطور که در بالا اشاره شده، از این تبلت می توان در محیط های سخت کاری نظیر بیمارستان ها، کارخانه ها، معادن، کارهای مربوط به ساخت و ساز و… استفاده کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، گلکسی تب اکتیو 4 پرو قرار است از ماه سپتامبر در اروپا در دسترس قرار بگیرد. از اواخر سال جاری هم شاهد عرضه این تبلت به بازارهای خارج از اروپا نظیر آمریکای لاتین و آمریکای شمالی خواهیم بود. گفتنی است از بابت قیمت گلکسی تب اکتیو 4 پرو فعلا هیچ اطلاع خاصی نداریم.

سامسونگ بعلاوه اعلام نموده به مدت سه سال از لحاظ نرم افزاری و پنج سال از لحاظ امنیتی، از این تبلت تازه پشتیبانی خواهد نمود تا بدین ترتیب گلکسی تب اکتیو 4 پرو این شانس را داشته باشد که به یکی از برترین تبلت های ضد ضربه سال 2022 تبدیل گردد. شما می توانید تعیینات فنی این محصول را در جدول زیر مشاهده کنید.

نام محصولگلکسی تب اکتیو 4 پرو
سیستم عاملاندروید 12
ابعاد10.2 × 170.2 × 242.9 میلی متر
دوربین
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.9، فوکوس اتوماتیک، فلش
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/2.0
ترکیب رم و حافظه داخلی4/64، 6/128 گیگابایت - امکان ارتقای حافظه تا 1 ترابایت به وسیله کارت MicroSD
پردازنده6 نانومتری 8 هسته ای (نام پردازنده تعیین نشده است)
باتری7600 میلی آمپر ساعت، قابل تعویض به وسیله کاربر
اتصالات بی سیم5G، وای فای 6 و LTE
سنسورهاشتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور، اثرانگشت، ژئو مغناطیسی، حسگر اثر هال
استانداردهای مقاومتیIP68، استاندارد نظامی MIL-STD-810H، ضد شوک، بهره مندی از پوشش محافظ صفحه گوریلاگلس 5
سایر قابلیت هاقلم S-Pen با استاندارد ضد آب درون جعبه

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از تبلت ضد ضربه گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از تبلت ضد ضربه گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید