موبایل، تبلت و گجت ها

ویندوز 11 روی رزبری پای 5 نصب و اجرا می شود؟

سیستم عامل های قدرتمندی مانند اوبونتو و Raspbian قابلیت نصب روی کامپیوتر تک برد رزبری پای 5 را دارند اما باز هم شاید برخی کاربران دوست داشته باشند ویندوز 11 را نصب کنند.

19 فروردین 1403

یک تغییر بزرگ در انتظار ایفون!

منابع آگاه می گویند که اپل در پی اعمال تغییراتی در صفحه هوم آیفون است. این تغییرات با انتشار iOS 18 اعمال خواهند شد.

8 فروردین 1403

تست باتری گلکسی A35؛ میان رده سامسونگ چند ساعت ویدیو پخش می کند؟

گلکسی A35 به لطف تراشه کم مصرف ، شارژدهی بیشتری نسبت به برخی از رقبایش دارد.

1 فروردین 1403

دو گوشی نو TCL با قیمت 160 دلار معرفی شدند

شرکت TCL دقایقی قبل در جریان نمایشگاه MWC 2024 از دو گوشی میان رده نو رونمایی کرد از امکانات جذابی بهره می برند.

7 اسفند 1402

18 مدل کیف عید نوروز 1403 برای خانم های شیک

با نزدیک شدن به سال 1403، احتمالا همه در حال آماده شدن برای استقبال از عید هستند. پس چطور است به ترند کیف عید نوروز 1403 هم فکر کنیم؟ کیف های حصیری، توت بگ های بزرگ، کیف با رنگ های آبی روشن و گیلاسی و بسیاری از آیتم های دیگر، همگی اجزای پررنگ ترند عید سال نو...

4 اسفند 1402

شیائومی هم می خواهد تراشه های اختصاصی فراوری کند

پردازنده، مغز متفکر هر گوشی هوشمندی است و در حال حاضر، غول هایی مانند کوالکام و مدیاتک در این زمینه حرف اول را می زنند. اما به نظر می رسد شیائومی می خواهد این بازی را تغییر دهد. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت با ARM برای ساخت تراشه های اختصاصی خود همکاری...

28 بهمن 1402

اصول طراحی فضای داخلی کافی شاپ و کافه: نکات مهم برای خلق فضایی دلنشین

شاید ساده انگارانه باشد که کافه ها و کافی شاپ ها را تنها فضایی برای خرید و نوشیدن قهوه فرض کنیم. آنها مکان هایی برای دید و بازدید با دوستان، خواندن کتاب، کار کردن یا حتی وبگردی و خواندن اخبار هستند. بعضی از برترین خاطرات ما در کافی شاپ ها ایجاد می شوند....

23 بهمن 1402

دلایل وصل نشدن گوشی به اینترنت؛ چطور این مشکل آزاردهنده را حل کنیم؟

احتمالا الان که در حال مطالعه این مطلب هستید، با مشکلاتی در حوزه ی عدم اتصال گوشی به اینترنت و ارورهایی مثل Server not found یا No internet در حال دست و پنجه نرم کردن هستید. در این مقاله کوشش می کنیم ضمن معرفی و شرح دلایل وصل نشدن گوشی به اینترنت راهکارهایی را به شما...

9 بهمن 1402

نصب مجدد واتساپ بدون از دست دادن داده [اندروید و iOS]

چگونه واتساپ را بدون از دست دادن اطلاعات دوباره نصب کنیم؟ نحوه نصب مجدد واتساپ یکی از پرتکرارترین سوالات در انجمن های آنلاین موبایل است که فکر کاربران زیادی را بعد از پاک شدن اپلیکیشن واتساپ از موبایلشان درگیر می کند.

7 بهمن 1402

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران قیمت ها دارد، عکس

نسل چهارم گوشی مالی و ارزان قیمت آیفون یعنی SE2024 با به روزرسانی های نو که شامل دوربین، FACEID و USB-C می شود به زودی رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

6 بهمن 1402

قاب های رنگی را دور بیندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می دهد

با فناوری نو اینفینیکس می توانید رنگ پنل پشتی گوشی را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

22 دی 1402

دیلیت اکانت اینستاگرام به وسیله گوگل و تنظیمات اینستاگرام

گاهی اوقات پیش می آید که شما به هر دلیلی مانند مشغله کاری یا داشتن حساب های متعدد، قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را دارید. در اینصورت ضروری است که با روش های اصولی آن کاملا آشنا باشید.

16 دی 1402

قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

دیجیاتو نوشت: امروز بعضی از دیگر قابلیت های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 مثل خلاصه سازی مقالات وب و فراوری ویدیوهای اسلوموشن فاش شدند.

13 دی 1402

قیمت نو بسته های اینترنت موبایل ایرانسل

از صبح امروز، ایرانسل فرآیند اصلاح قیمت بسته های اینترنت موبایل را آغاز کرده و قیمت های تازه روی وب سایت و اپلیکیشن ایرانسل من ظاهر شدند.

9 دی 1402

سلسله نشستهای علمی هفته پژوهش با عنوان سنجه برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، سلسله نشستهای علمی هفته پژوهش با عنوان سنجه برگزار می گردد.

2 دی 1402

باتری های کوانتومی، عجیب ترین پدیده دنیای فناوری

ایسنا نوشت: علیت -رابطه میان علت و معلول- کلید تجربه ما از واقعیت است. برای مثال، انداختن یک لیوان باعث شکستن آن می شود، بنابراین لیوان قبل از انداخته شدن نمی تواند خرد شود. اما در دنیای کوانتوم، این قوانین لزوما برقرار نیستند و دانشمندان اکنون نشان داده...

27 آذر 1402

در این سیاره های زندگی در جریان است، کشف شگفت انگیز تازه ناسا

دیجیاتو نوشت: یک پژوهش تازه از سوی ناسا می گوید در سیارات فراخورشیدی منجمد احتمالاً اقیانوس های قابل سکونت و آبفشان وجود دارد.

25 آذر 1402

فیبرنوری ایرانسل به تبریز رسید

ایرانسل در سومین گام خود در پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکارها، سراغ فیبرکشی شهر تبریز رفت. ایرانسل، پیش از این دو شهر بابل و شیراز را فیبرکشی نموده و آماده ارائه اینترنت فیبرنوری شده است.

10 آبان 1402

گرانترین موتورسیکلت های دنیا را بشناسید

گرانترین موتورسیکلت های دنیا که از جمله لوکس ترین ها نیز هستند را در این گزارش بشناسید. قیمت موتورسیکلت ها و نیز مشخصات آنها در ادامه آمده است.

23 مهر 1402

شاسی بلند چینی تازه در راه بازار ایران ، عکس

گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ فنگون E5 به عنوان شاسی بلند پلاگین هیبرید نو در ایران به نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات Dongfeng Fengon E5 آشنا می شویم.

30 شهریور 1402
تعداد: (145)