سحر دولتشاهی مثل بلبل انگلیسی حرف می زند!

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران : سحر دولتشاهی به زبان انگلیسی بسیار خوب حرف می زند.

سحر دولتشاهی مثل بلبل انگلیسی حرف می زند!

سحر دولتشاهی از بازیگران سوپراستار زن در ایران است. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بوده است. سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا صاحب جایزه شد. پس از اعلام نام سحر دولتشاهی به وسیله محمود کلاری، وی روی سن آمد و به شکل فصیحی آغاز به صحبت به زبان انگلیسی کرد. در این فیلم تسلط کامل سحر دولتشاهی را به زبان انگلیسی مشاهده کنید.

پخش دنیای سریال سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده

با توجه به افزایش دنیای تقاضا برای سریال های خارجی، کمپانی آمریکایی اکسچنج اظهار داشت سریال پیروز و ایرانی قورباغه ساخته هومن سیدی را در بازار هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین المللی عرضه خواهد نمود.

عرضه سریال های تلویزیونی در بازار جشنواره فیلم به ندرت روی می دهد اما مفهوم بارازهای سینمایی در چند سال اخیر و بویژه در دوران کرونا دستخوش تغییر شده است و کمپانی های فیلمسازی نیز روز به روز فعالیت خود را در عرصه محصولات تلویزیونی افزایش می دهند.

سحر دولتشاهی در سریال قورباغه

در سریال قورباغه به نویسندگی و کارگرانی هومن سیدی بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده نقش آفرینی نموده اند. محمدزاده در سال 2017 برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا پیروز به کسب جایزه برترین بازیگر بخش افق های جشنواره فیلم ونیز شد.

برایان اوشِی مدیر عامل کمپانی اکسچنج در این باره شرح داد: هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره ای نوظهور است که فیلم بلند ساخته او نیز تکامل بخش نگاه فوق العاده و توانایی او در پرداخت داستان های پرتعلیق و ساخت دنیای پیچیده است که مخاطبان هر ژانری را سرگرم می نماید. بسیار خوشحالیم که این سریال فوق العاده را به تمام دنیا عرضه می کنیم و این سریال خارجی می تواند در سراسر دنیا بسیار پیروز و محبوب گردد.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از 6 تا 17 جولای (15 تا 26 تیر) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا

به "سحر دولتشاهی مثل بلبل انگلیسی حرف می زند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحر دولتشاهی مثل بلبل انگلیسی حرف می زند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید