شرط واردات خودروهای دست دوم اعلام شد

به گزارش وبلاگ عکس، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده پیش شرط مهم واردات خودرو اعم از کارکرده و نو را گفت.

شرط واردات خودروهای دست دوم اعلام شد

به گزارش وبلاگ عکس، مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ضمن اشاره به اصلاحیه قانون ساماندهی صنعت خودرو، اظهار کرد: بر این اساس تمامی شرکت های واردنماینده خودرو اعم از نو و کارکرده، جز کامیون های مشمول بند ث ماده 30 قانون احکام دائمی که بخشی مشمول ارائه گواهی اسقاط و بخشی پرداخت وجه اند، مابقی مکلف به ارائه گواهی اسقاط هستند.

  • واردات خودروی کارکرده قانون شد | قیمت خودرو در بازار خودروهای خارجی سقوط خواهد نمود؟
  • همه مردم می توانند خودرو کارکرده به کشور وارد نمایند | چرا زمینه واردات خودروی نو برای همه فراهم نشد؟

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تاکید نمود: این دسته از واردنمایندگان صرفا بایستی نسبت به تهیه گواهی اسقاط برای محصولات خود جهت شماره گذاری اقدام نمایند و امکان پرداخت 1.5 درصد قیمت فروش برای آن ها میسر نیست. این واردنمایندگان باید نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.ir اقدام و فرآیند معین شده را مطابق قانون برای دریافت مجوز شماره گذاری خودروهای خود طی نمایند.

وی اعلام نمود: فعلا تا زمان تصویب آیین نامه مربوطه، واردنمایندگان خودرو مکلفند به ازای واردات هر 2 دستگاه خودرو، گواهی یک خودرو فرسوده را ارائه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرط واردات خودروهای دست دوم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط واردات خودروهای دست دوم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید