صداپیشه محبوب دیرین دیرین در سریال پدر گواردیولا بازی می نماید

به گزارش وبلاگ عکس، محمدرضا علیمردانی در یک برنامه تلویزیونی گفت که در سریال پدر گواردیولا بازی نموده است.

صداپیشه محبوب دیرین دیرین در سریال پدر گواردیولا بازی می نماید

به گزارش وبلاگ عکس، برنامه شب فیروزه ای شب گذشته چهارشنبه 9 شهریور با حضور محمدرضا علیمردانی در عمارت عین الدوله روی آنتن رفت. او در مقدمه صحبت های خود گفت: همواره سعی کردم حالا که خداوند جایگاهی به ما داده که دیده و شنیده شویم، باید زبان مردم باشیم و مبادا حرفی بزنیم که دوستش ندارند و ناراحتشان می نماید.

یاد گرفتم که همواره شاکر خداوند باشم

وی درباره راز و احتیاج ساده خود با پروردگار متعال گفت: با خداوند متعال همواره ساده سخن می گویم؛ گاهی اوقات که از رنج روزگار خسته می شوم، با همین لحن ساده به خداوند می گویم که این اتفاق، عقوبت کدام کار اشتباه من است؟ سپس با خود می گویم که حکمت را او می داند و من چیزی نمی دانم پس باید در سختی ها شکر کرد. خیلی از افراد را دیده ام که شرایط به مراتب بدتری از من داشتند اما باز هم شکرگزار بودند. در حقیقت از آنان یاد گرفتم که همواره شاکر خداوند باشم.

وی تاکید نمود: از قلم نیاندازید که همه آن چیزی که داریم خداوند به ما داده است؛ شاید ما هم کوشش و صبوری نموده باشیم اما این اتفاق کوچکترین کاری بوده است که ما کردیم.

خاتمه فیلمبرداری سریال پدر گواردیولا

مصطفی حبیبی منش بازیگر جوان سینما و تلویزیون دیگر مهمان برنامه شب فیروزه ای بود. او درباره فعالیت هنری خود گفت: این روزها مشغول بازی در سریال پدر گواردیولا هستم که فیلمبرداری آن به خاتمه رسید. هم چنین در سریال خوشنام حضور داشتم که سکانس های آن در همین عمارت عین الدوله ضبط می شد. در سریال مرکز نیز حضور داشتم. کارهای سینمایی ام نیز سیاه باز است که روی پرده رفت و در سلوک نیز بازی نموده ام که به زودی به سینماها می آید.

علیمردانی با اشاره به حضور خود در سریال پدر گواردیولا گفت: مصطفی برادر خوب من است و بازیگری است که دست به خیر دارد. ما در سریال پدر گواردیولا با هم هم بازی بودیم.

  • پدر گواردیولا به زودی می آید | دستمزد نجومی مهران مدیری صحت دارد؟ | خواننده معروفی که در این سریال بازی می نماید

جُنگ شب فیروزه ای هر هفته دوشنبه تا آدینه ساعت 21 با اجرای سیدمرتضی حسینی از شبکه پنج پخش می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "صداپیشه محبوب دیرین دیرین در سریال پدر گواردیولا بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صداپیشه محبوب دیرین دیرین در سریال پدر گواردیولا بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید