قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

به گزارش وبلاگ عکس، دیجیاتو نوشت: امروز بعضی از دیگر قابلیت های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 مثل خلاصه سازی مقالات وب و فراوری ویدیوهای اسلوموشن فاش شدند.

قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

سامسونگ سری گلکسی S24 را در تاریخ 27 دی ماه معرفی خواهد نمود. انتظار می رود که سه گوشی این سری از ویژگی های نو هوش مصنوعی برخوردار باشند. اکنون بعضی از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی این سری به بیرون درز نموده است.

  • گذر خدای تاریکی از ایران قابل مشاهده است!

براساس پست یک منبع مطلع در ایکس، سری گلکسی S24 از هوش مصنوعی خود، یعنی گلکسی AI در مرورگر اینترنت و ساخت ویدیوهای اسلوموشن بهره خواهد برد. در رابط کاربری گلکسی One UI 6.1 هوش مصنوعی در مرورگر می تواند کارهای مختلفی انجام دهد؛ برای مثال، هوش مصنوعی گلکسی مطالب مهم در یک صفحه وب را معین می نماید. بعلاوه این هوش مصنوعی توانایی ترجمه متن و خلاصه کردن مقاله ها را خواهد داشت. این ویژگی ها می توانند به بهبود بهره وری شما یاری نمایند و زمان لازم برای انجام کارها مانند خواندن مقالات و درک آن ها را کاهش دهند.

هوش مصنوعی در سری گلکسی S24

این گزارش بعلاوه ادعا می نماید که با رابط کاربری و هوش مصنوعی نو می توان هر قسمت از یک ویدیو را انتخاب کرد و بدون احتیاج به اپلیکیشن جداگانه، نسخه اسلوموشن آن را ایجاد کرد. بااین حال، باید تا رویداد 27 دی ماه صبر کنیم و ببینیم که این ویژگی در عمل چقدر خوب کار می نماید.

بعضی دیگر از ویژگی ها گلکسی AI نیز مانند خلاصه نویسی یادداشت ها در اپلیکیشن سامسونگ نوت، ترجمه آنی در حین تماس، فراوری والپیپر با هوش مصنوعی برای تصویر پس زمینه یا صفحه قفل فاش شده اند. بعلاوه این هوش مصنوعی ممکن است به شما امکان دهد تا سوژه های مختلف را از تصاویر و ویدیوها پاک کنید.

به طور کلی، سامسونگ از سال 1988 که اولین گوشی خود را عرضه کرد، نوآوری های زیادی را به دنیای گوشی ها آورد. این شرکت با عرضه سری گوشی های نوت، نمایشگرهای بزرگ تر را به بازار آورد. سپس در سال 2014، از گوشی مقاوم به آب رونمایی کرد. در سال 2020 نیز گوشی های تاشوی لمسی را که یادآور گوشی های تاشوی قدیمی این شرکت بودند، عرضه کرد. حالا به نظر می رسد که در سال 2024، با معرفی گلکسی AI، این شرکت به نوآوری خود ادامه می دهد.

  • نبرد هوایی اف 18 و میگ 25/ جنگنده روسی حریف آمریکایی را شکست داد

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید