قلعه نویی و خاتمه اجنبی پرستی در تیم ملی!

به گزارش وبلاگ عکس، بزرگ ترین منتقد مربیان خارجی، حالا با شرایطی که برایش فراهم شده یک فرصت تاریخی دارد.

قلعه نویی و خاتمه اجنبی پرستی در تیم ملی!

به گزارش وبلاگ عکس آنلاین، این روزها را نگاه نکنید؛ سال ها قبل، زمانی که امیر قلعه نویی نتایج خوبی در فوتبال ایران به دست می آورد و مخصوصا با استقلال عناوین قهرمانی را به چنگ می آورد، بارها از او در مذمت مربیان خارجی و نیز طرفداران این جماعت جملات آتشین نقل شده است.

  • اولین واکنش کریم باقری به انتخاب قلعه نویی و بازگشت به تیم ملی

کلیدواژه محبوب امیر در آن روزها، استفاده از عبارت اجنبی پرست بود و هر که را به حمایت از مربی خارجی می پرداخت، با چنین تعابیری مورد سرزنش قرار می داد. قلعه نویی اعتقاد داشت به مقدار کافی و همسان با دستاوردهایش مورد توجه و تکریم قرار نمی گیرد. بارها گفت اگر موهایش بور یا چشم هایش رنگی بود، به خاطر چنین نتایجی مجسمه اش را در فوتبال ایران می ساختند، هرچند بعدها یکی مثل برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نتایج بسیار بهتری به دست آورد، اما باز هم مجسمه او را نساختند!

در هر صورت امیر قلعه نویی امروز به جایگاهی رسیده که همواره دوستش داشت؛ نیمکتی که برای 13سال در تصرف چشم آبی ها، موبورها و اجنبی ها بود. او باید شایستگی خودش را در عمل نشان بدهد. وقتی دفعه قبلی از راهنمایی تیم ملی کنار رفت، مدعی شد در حقش ظلم شده و فرصت کافی را در اختیارش قرار نداده اند، اما این بار دیگر چنین بهانه هایی پذیرفتنی نخواهد بود...

منبع: همشهری آنلاین

به "قلعه نویی و خاتمه اجنبی پرستی در تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی و خاتمه اجنبی پرستی در تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید