مدیریت قبلی ظلم بزرگی کرد، بازیکنان امید را ندهیم محروم می شوند

به گزارش وبلاگ عکس، بهزاد غلامپور در خصوص باخت دو بر یک استقلال تهران مقابل ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: در شرایط سختی بازی کردیم. ضمن اینکه داوری هم امروز با ما نامهربان بود. یک پنالتی برای استقلال نگرفت. ماشین سازی یک موقعیت داشت که دو گل زد.

مدیریت قبلی ظلم بزرگی کرد، بازیکنان امید را ندهیم محروم می شوند

مربی دروازه بانان استقلال تهران اضافه نمود: به هر حال از بازیکنان تیم خیلی ممنونم که سه بازی بدون سرمربی تمام تلاش خود را کردند. از آقای مصطفوی و دانشور هم تشکر می کنم که در روزهای سخت و بی کسی به ما کمک کردند. از این به بعد دیگر همه چیز به باشگاه بستگی دارد که مسائل بعدی را حل نماید.

وی درباره رفتن استراماچونی تاکید کرد: این مسائل به مدیریت قبلی باز می شود. باید اقداماتی انجام می شد که مربی از تیم نرود. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مربی حرفه ای می رود. درباره رفت و برگشت استراماچونی باید آقای خلیل زاده صحبت کنند. مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی انجام داد.

غلامپور درباره زمان بازگشت استراماچونی شرح داد: نمی دانم ایشان به تهران باز می شود یا نه و باید آقای خلیل زاده به این سوال پاسخ دهد.

مربی استقلال درباره احتمال لغو بازی این تیم با سپاهان در جام حذفی گفت: تا این لحظه می دانیم که دوشنبه باید برابر سپاهان بازی کنیم. بیشتر از این اطلاعی ندارم و بازیکنان برای بازی آماده هستند.

غلامپور درباره در اختیار قرار دادن بازیکنان تیم امید یادآور شد: اگر بازیکنان امید بمانند محروم می شوند و ما آن ها را در اختیار تیم امید می گذاریم. از ابتدا گفته بودند که بازیکنان امید به تیم ملی می فرایند و بازی جام حذفی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیریت قبلی ظلم بزرگی کرد، بازیکنان امید را ندهیم محروم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت قبلی ظلم بزرگی کرد، بازیکنان امید را ندهیم محروم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید