مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، علی موذن ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی هیئت بدمینتون سمنان با بیان اینکه مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می گردد، ابراز کرد: این رقابت ها پانزدهم مرداد ماه در سالن اختصاصی بدمینتون شهر سمنان شروع و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می گردد

وی با بیان اینکه اختتامیه این رقابت ها روز هجدهم مرداد ماه جاری در سمنان برگزار می گردد، گفت: مسابقات در بخش انفرادی با حضور 85 بازیکن برگزار می گردد.

حضور 10 نماینده از استان سمنان

سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه رقابت های رنکینگ بانوان کشور در قسمت تیمی نیز با حضور 36 تیم برگزار می گردد، ابراز داشت: این دومین مرحله از رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور است.

موذن با اشاره به ظرفیت های فوق العاده بدمینتون بانوان استان سمنان، گفت: 10 بدمینتون باز از استان در این رقابت ها حضور دارند که عمده آن ها نیز نفرات شاخص این رشته در کشور و حتی آسیا محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان مهمان ویژه ای نیز خواهد داشت، اضافه نمود: سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان کشور نیز برای دیدار از این مسابقات به سمنان سفر می نماید.

به گزارش وبلاگ عکس، نخستین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور ابتدای سال در سنندج برگزار شده است و دومین مرحله این هفته در سمنان و سومین مرحله نیز در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید