موفقیت تاریخی در انتظار کاپیتان تیم ملی!

به گزارش وبلاگ عکس، کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.

موفقیت تاریخی در انتظار کاپیتان تیم ملی!

به گزارش ورزش سه، در ادامه مسابقات قهرمانی سوپرلیگ یونان، تیم فوتبال آ.اک آتن با وجود توقف برابر المپیاکوس، به لطف تساوی پاناتینایکوس مقابل رقیبش، هم امتیاز با همشهری خود در صدر جدول باقی ماند.

در حالی که احسان حاج صفی و میلاد محمدی، دو لژیونر ایرانی زردپوشان در ترکیب اصلی آ.اک قرار داشتند، شاگردان ماتیاس آلمیدا با وجود برخورداری از چندین موقعیت گلزنی، پیروز به باز کردن دروازه تزولاکیس نشدند تا در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

هرچند زردهای آتن با پیروزی در این مسابقه می توانستند منحصرا صدرنشین جدول مرحله قهرمانی سوپرلیگ یونان لقب بگیرند اما همین تک امتیاز هم باعث شد تا از کورس عقب نمانده و کماکان به دو بازی آینده برای قهرمانی چشم بدوزند.

تک امتیازی که البته در سایه درخشش کاپیتان تیم ملی برای این تیم به دست آمد. حاج صفی که در ملاقات هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد پیروزی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت و برگشت های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت سازی های خود تبدیل نموده بود.

احسان در این مسابقه آمار جالب توجه چهار پاس کلیدی، پیروزی در هر چهار دوئل زمینی، آمار پیروزیت صد درصدی در اقدام به دریبل و میانگین 75 درصدی درستی پاس به رغم ارسال ده سانتر را به جا گذاشت.

در فاز تدافعی نیز با یک توپ گیری، دو تکل صحیح و یک دفع شوت، عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشت تا جایی که در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی برگزارکنندگان مسابقات لقب گرفت.

کاپیتان تیم ملی در شرایطی این عنوان را از آن خود نموده که در طول فصل در زمره بهترین بازیکنان سوپرلیگ یونان بوده و از لحاظ نمره فردی، جزو یازده بازیکن برتر فصل و بعلاوه بهترین مدافع چپ لیگ بوده است.

عملکردی که به تیمش یاری نموده تا حالا علاوه بر شانس جدی برای قهرمانی در لیگ، در فینال جام حذفی هم حضور داشته و بخت دوگانه در قهرمانی را برای خود و هم تیمی هایش فراهم نموده است تا به این ترتیب در سالی که او سومین حضور در جام جهانی را تجربه نموده، در آستانه کسب یک پیروزیت تاریخی قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است دو ملاقات خاتمهی آ.اک در سوپرلیگ یونان برابر آریس و ولوس خواهد بود و در نهایت در خاتمه فصل، بازی با پائوک در فینال جام حذفی، آخرین مسابقه فصل برای کاپیتان تیم ملی خواهد بود.

منبع: فرارو

به "موفقیت تاریخی در انتظار کاپیتان تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت تاریخی در انتظار کاپیتان تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید