نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان،با اشاره به اینکه نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم، گفت: با وجود شرایط سخت کشور از تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم.

نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم

بهمن مرادنیا امروز(2دی) در جلسه با هیات تیم کاراته بانوان کردستان، که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: با کوشش بیشتر تیم کاراته استان امیدواریم در سطح کشور مقام اول را کسب نمایند.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم، اضافه کرد: با وجود شرایط سخت کشور از تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه 50میلیون تومان به تیم کاراته بانوان استان یاری اقتصادی می گردد، گفت: برای حفظ صندلی تیم کاراته بانوان کردستان به بازیکنان و کادر فنی هدیه ای پرداخت می گردد.

در ادامه حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، گفت: چندین سال است که کاراته استان در بخش بانوان در لیگ برتر حضور دارند و با توجه به اینکه تمام بازیکنان بومی هستند امیدواریم سال جاری همچون سال های گذشته پیروز عمل نمایند.

وی ذکر کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان سال جاری تیم کاراته بانوان استان رتبه اول لیگ برتر را کسب کند.

در ادامه سهیلا چراغی، رئیس هیات کاراته کردستان، گفت: باتوجه به رایزانی هایی که شده قرار است کمپ تمرینی به شکل مسابقه محبت آمیز با کشورهای آسیا برگزار کنیم که در این راستا نیازمند حمایت اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در استان کردستان مربی توانمند کاراته نداریم و این موجب شده که در استان های دیگر اقدام به مربیگری گردد.

نگار رحیمی، مربی تیم کاراته بانوان در کردستان، نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بازیکنان تیم کاراته خوشبختانه همگی بومی استان کردستان است، گفت: این تیم به جد نیازمند حمایت ویژه مسئولان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید