همدردی رییس مجلس با خانواده جان باختگان بانک ها

به گزارش وبلاگ عکس، رئیس مجلس شورای اسلامی در ملاقات با رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی، ضمن همدردی با خانواده جان باختگان بانک ها، از خدمات بانک ها در بحران کرونا تقدیر کرد.

همدردی رییس مجلس با خانواده جان باختگان بانک ها

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ عکس، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در ملاقات محمدرضا حسین زاده، رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران، از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا تشکر و قدردانی کرد.

لاریجانی همچنین با اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت جان باختن شماری از کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور بر اثر ویروس کرونا در جریان فرایند خدمت به مردم، برای آنان رحمت واسعه و برای خانواده هایشان از خداوند متعال، خواهان صبر و شکیبایی شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران و دیگر بانک های کشور در ارائه گسترده خدمات الکترونیک به مردم اضافه کرد: توسعه این گونه خدمات، باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب، پایین آمدن حجم تردد های غیرضروری در شهر ها و گامی موثر در قطع چرخه انتقال این این ویروس به حساب می آید.

لاریجانی در این ملاقات همچنین توصیه های لازم را به نظام بانکی برای مراعات هرچه بیشتر شرایط صاحبان کسب و کار و امهال در بازپرداخت وام های آنان مطابق ضوابط جدید و مسائل اقتصادی ناشی از بحران کرونا ارائه کرد.

در ابتدای ملاقات حسین زاده، رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی، گزارشی از فرایند خدمات بانکی کشور و تسهیلات در نظر گرفته شده برای صاحبان صنایع و مشاغل با توجه به شیوع ویروس کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همدردی رییس مجلس با خانواده جان باختگان بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدردی رییس مجلس با خانواده جان باختگان بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید