ونگر: دوست دارم به آرسنال برگردم اما هنوز وقتش نشده است

به گزارش وبلاگ عکس، سرمربی فرانسوی سابق تیم فوتبال آرسنال از تمایل خود برای بازگشت به این تیم اطلاع داد.

ونگر: دوست دارم به آرسنال برگردم اما هنوز وقتش نشده است

به گزارش وبلاگ عکس، با همه فشارهایی که در سال های خاتمهی مربیگری آرسن ونگر روی این مرد فرانسوی برای ترک توپچی ها وجود داشت و با اینکه تنها یک سال از خروج او از تیم شمال لندن می گذرد، او می گوید که هوای بازگشت به تیم قرمزوسفیدپوش استادیوم امارات را دارد، البته این نه به عنوان سرمربی بلکه در پستی اجرایی یا مدیریتی.

ونگر 69 ساله که تابستان سال 2018 به دوران مربیگری 22 ساله اش در آرسنال خاتمه داد در گفت و گو با شبکه beIN Sports خاطرنشان کرد که هنوز تمایلی به بازنشسته شدن ندارد و می خواهد رابطه اش را با دنیای فوتبال به خصوص آرسنال حفظ کند. او گفت: من هنوز با تعدادی از اعضای باشگاه آرسنال در ارتباط هستم اگرچه در عین حال سعی نموده ام که فاصله ام را حفظ کنم. فکر می کنم که هنوز کمی برای بازگشت زود باشد اما واقعیت این است که دوست دارم به آرسنال برگردم نه به عنوان یک سرمربی، بلکه شاید به عنوان یکی از اعضای فعالی اجرایی در حوزه مدیریت فوتبال.

ونگر در ادامه فاش کرد که برای بازگشت به دنیال مربیگری از باشگاه فولام پیشنهاد داشته اما با وجود وسوسه شدن، آن را رد نموده است. او اضافه نمود: من احساس کردم که پیشنهاد وسوسه انگیزی است اما در عین حال می ترسیدم که این پروژه کاملی که دنبالش بودم، نباشد. در این لحظه من احساسم مانند کسی است که بعد از 35 سال (اشاره به مدت زمان مربیگری اش) از کما خارج شده است و اکنون دارد در باشگاهی که در آن بوده، در بازی و در کارهایی که انجام داده، چیزهای متفاوتی می بیند. به همین دلیل فکر کردم که هنوز ضروری است زمان بیشتری برای آنالیز اوضاع از دور، صرف کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ونگر: دوست دارم به آرسنال برگردم اما هنوز وقتش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: دوست دارم به آرسنال برگردم اما هنوز وقتش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید